اخبار داغ

کلیه مسیرهای چادگان باز و تردد در آن ها صورت می گیرد/ ارتفاع برف در بخش چنار رود چادگان به ۱۲ سانتی متر رسید

کلیه مسیرهای چادگان باز و تردد در آن ها صورت می گیرد/ ارتفاع برف در بخش چنار رود چادگان به ۱۲ سانتی متر رسید
رئیس اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: خوشبختانه کلیه مسیرها شهرستان چادگان، توسط نیروهای اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای باز و تردد در آن ها صورت می گیرد و هیچ گونه مشکلی از لحاظ بحث خروج از جاده ای خودروها را نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا؛ بارش برف ازامروز در چادگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

رئیس اداره هواشناسی چادگان در این خصوص گفت: با ورود سامانه بارشی، میزان بارندگی برف در بخش مرکزی چادگان 7 سانتی متر و در بخش چنار رود به ۱۲ سانتی متر رسید، که این میزان در ارتفاعات شهرستان بیش از 20 سانتی متر ثبت شده است.

,

حسن عسگری، میزان بارش سال جاری از اول مهر تا صبح امروز ( 30 دی ماه) در شهر چادگان را ۱۶.۶ میلی متر دانست و افزود: میزان بارش برف و باران نسبت به سال گذشته تا این لحظه، 153.8 میلی متر بارش بوده است.

,

وی تصریح کرد: همچنین میزان بارش سال جاری از اول مهر تا صبح امروز در بخش چناررود  شهرستان چادگان 50 میلی متر است که نسبت به سال گذشته 178میلی متر کاهش داشته است.

,

عسگری با اشاره به وضعیت دمای هوای شهرستان طی روز های اخیر خاطرنشان کرد: دمای هوای چادگان، از صبح فردا تا اواسط هفته آینده، 8 تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

,

حیدر علی عویدی هم در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: با شروع بارش برف از صبح امروز، عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان چادگان توسط ماشین آلات این اداره در حال بازگشایی است.

,

رئیس اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان افزود: در این عملیات یک دستگاه گریدل و دو دستگاه کامیون برف‌روب و نمک‌پاش در محور بخش مرکزی و همچنین یک دستگاه گریدل و سه دستگاه برف‌روب و نمک‌پاش در بخش چناررود، در حال برف‌روبی و نمک‌ پاشی هستند.

,

وی تصریح کرد: خوشبختانه کلیه مسیرها شهرستان با توسط نیروهای اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای باز و تردد در آن ها صورت می گیرد و هیچ گونه مشکلی از لحاظ بحث خروج از جاده ای خودروها را نداشتیم.

,

عویدی با اشاره به لغزنده بودن راه های روستایی و مناطق صعب العبور شهرستان چادگان از کلیه رانندگان که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند درخواست کرد: وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه