اخبار داغ

قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت افزایش وقف در امور قرآنی/ تقویت مراکز قرآنی حمایت مسئولان و مردم را می طلبد

ضرورت افزایش وقف در امور قرآنی/ تقویت مراکز قرآنی حمایت مسئولان و مردم را می طلبد
قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: انجام موقوفات تا سال های بسیاری موجب ماندگاری نام نیک و خیرات برای انسان خواهد شد و هزینه کردن برای معجره جاوید الهی قطعا باید در اولویت قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر تیران و کرون؛ مراسم افتتاح مرکز تخصصی حفظ قران کریم رضوانشهر امروز با حضور قائم مقام مدیر کل و رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مسئولان شهرستان و مردم رضوانشهر در حسینیه شهدای رضوانشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

امام جمعه رضوانشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت کتاب قرآن به عنوان معجزه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، اظهار کرد: خداوند با نزول آیان الهی بر قلب پیامبر اکرم، راه سعادت را به انسان ها نشان داده و این کتاب معجزه ای برای مردم همه دوران محسوب می شود.

,

حجت الاسلام محمد شیاسی گفت: فعالیت در امور قرآنی و به خصوص حفظ قرآن کریم جایگاه بالایی نزد خداوند داشته و این افراد باید به این فعالیت خود افتخار کنند.

,

وی افزود: رضوانشهر به عنوان شهر شهیدان و دارالمومنین به وجود چنین مرکزی احتیاج داشت و قطعا با حمایت مردم و مسئولان شاهد فعالیت های خوبی توسط آن خواهیم بود.

,

, , ,

قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به جایگاه این استان از نظر تعداد موقوفات در پنج رتبه برتر کشوری، اظهار کرد: آمار بالای وقف در استان اصفهان جای تقدیر دارد اما تعداد اندکی از موقوفات مشخصا وقف بر امور قرآنی شده اند.

,

سعید حسینی با بیان اینکه مسئولان اداره اوقاف به عنوان امانت دار باید به نیت واقف عمل کنند، گفت: انجام موقوفات تا سال های بسیاری موجب ماندگاری نام نیک و خیرات برای انسان خواهد شد و هزینه کردن برای معجره جاوید الهی قطعا باید در  اولویت بیشتری قرار گیرد.

,

وی ضمن تاکید برای جذب جوانان و انس آن ها با قرآن کریم، خاطرنشان کرد: همگانی کردن حفظ قرآن کریم نیازمند راه اندازی نهضتی عظیم همانند نهضت پیاده روی اربعین دارد تا مردم از هر قشر و هر سنی به این سمت روی آورند.

,

قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان حفظ قرآن کریم را ضامن سعادتمندی نوجوانان دانست و افزود: هیچ کار فرهنگی مناسب تر از کار قرانی نیست و تقویت مراکز قرآنی حمایت و همکاری همه جانبه مسئولان و مردم را می طلبد.

,

در ادامه مراسم از فعالان و حافظان قرآنی تقدیر شد و بازدید از مکان مرکز توسط مسئولان صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه