اخبار داغ

حکم جالب یک قاضی در چناران؛

شکارچی متخلف، مبلغ حفاظت محیط زیست می شود

شکارچی متخلف، مبلغ حفاظت محیط زیست می شود
دادگاه چناران یک متخلف محیط زیست را محکوم به مطالعه و خلاصه برداری از یک کتاب ۳۰۰ صفحه ای با موضوع حیات وحش و همچنین ایجاد یک کانال تلگرامی جهت ترویج حفاظت از محیط زیست کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، هادی موسی پور در جمع خبرنگاران از صدور یک حکم قابل توجه دادگستری این شهرستان در  حوزه شکار و صید خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

رییس اداره حفاظت از محیط زیست چناران در این خصوص اظهار داشت: متخلف به اتهام شکار و صید پرندگان شامل 2 قطعه فاخته ، 2 عدد پامسواکی و 2 بهله پرنده شکاری شامل 1 بهله پیغو و شروع به شکار 1 بهله بالا بان محکوم شده است.

,

 

,

وی افزود: دادگاه، متخلف را ملزم به  مطالعه کتاب 300 صفحه ای در مورد گونه های حیات وحش در ایران و آثار سوء شکار حیوانات و خلاصه برداری از کتاب در 70 صفحه به صورت دست نویس و نیز ایجاد کانال تلگرامی با 300 عضو در مورد حیات وحش با نظارت اداره  محیط زیست و پرداخت 20 میلیون ریال در حق خزانه دولت و 5 سال حبس تعلیقی که در صورت رعایت نکردن مواد احکام صادره لازم الاجرا می شود  محکوم کرده است.

,

 

,

موسی پور در پایان ضمن تشکر از دادگستری شهرستان گفت :این گونه مجازات ها را در راستای حفاظت و صیانت  از محیط زیست و نقش بازدارندگی و پیشگیری در این حوزه بسیار مفید و اثرگزار در جامعه دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه