اخبار داغ

ویزاکارت بیت کوین را تایید نکرد

ویزاکارت بیت کوین را تایید نکرد
مدیرعامل شرکت ویزاکارت گفت: خدمات تراکنش در راستای خرید و فروش بیت کوین با ویزاکارت ارائه نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راشاتودی، شرکت ویزاکارت آمریکا اعلام کرد که بیت کوین نظام پرداخت نیست و یک کالا است و این شرکت نه تنها برای بیت کوین بلکه برای هیچ ارز رمزنگار دیگری پلت فرم تراکنش راه اندازی نخواهد کرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین حال «آلفرد کلی» مدیر عامل ویزا کارت، بزرگ ترین شرکت کارت اعتباری جهان گفت: از نظر من بیت کوین به عنوان بازیگر در نظام پرداخت نقشی ندارد و ویزاکارت تراکنش هایی که بر مبنای ارز رمزنگار باشند را اجرا نخواهد کرد و از پول بدون پشتوانه که فقط به فرمان و اعتبار یک دولت به جریان گذشته می شود، پشتیبانی می کنیم.

,

بیت کوین در روزهای اول به عنوان یک ارز جایگزین پا به عرصه گذاشت و با افزایش گردش مالی یکسری مشکلات از جمله نوسان شدید، حق الزحمه بالا و سرعت پایین تراکنش پدیدار شد.

,

مدیر عامل ویزاکارت گفت: بیت کوین خیلی زیاد شبیه به یک کالا است و سرمایه گذارن می توانند روی آن سرمایه گذاری کنند و رک و پوست کنده باید بگویم که این ارز رمزنگار تا حدی شبیه به کالایی است که بر پایه گمانه زنی قرار دارد.

,

چند روز پیش شرکت ویزاکارت همکاری خود را با شرکت کارت بدهی «ویوکریست» که از این طریق شرایط را برای خرید و فروش ارزهای رمزنگار برای مشتریان خود سهولت می بخشید، قطع کرد.

,

«آلفرد کلی» به این نکته اشاره کرد که قوانین شرکت ویزاکارت از کارت هایی که بر مبنای ارز رمزنگار باشند، پیروی نمی کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه