اخبار داغ

جاده مرگ دوباره حادثه آفرید؛

1کشته و 7 مصدوم در تصادف جاده اردبیل،پارس آباد+عکس

1کشته و 7 مصدوم در تصادف جاده اردبیل،پارس آباد+عکس
بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو در جاده پارس آباد،اردبیل یک نفر جان خود را از د ست داد و 7 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،‍ ساعت 7 صبح روز شنبه در جاده اصلی پارس آباد،اردبیل دو خودروی پژو و تاکسی سمند بین راهی در نزدیکی روستای صلوات تصادف کردند که متاسفانه یک سرنشین خودروی سمند که گفته می شود مامور راهنمایی و رانندگی بود جان خود را از دست داد و ۷ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این سانحه رامین رفیعی مداح سرشناس اردبیلی مصدوم شد که بدین منظور امروز مادحین اتابک عبدالهی،حنیفه قلیزاده و سیامک اصلانی و جمعی از حسینیان جهت عیادت وی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان مشگین شهر حضور یافتند.

,

فتاحی رییس پلیس راه استان اردبیل در این باره گفت:در پی انحراف از خط وسط خودرو سمند و ورود به حریم لاین مقابل، دو خودرو با یکدیگر تصادف کرده و یکی از سرنشینان در محل حادثه جان خود را از دست می دهد.

,

وی افزود:علت اصلی حادثه انحراف خودرو و عدم رعایت قوانین با وجود خیس و لغزنده بودن جاده است و انتظار می رود در فصل زمستان و با بارش برف و باران رانندگان قوانین را رعایت کرده و با احتیاط تردد کنند.

,

به گزارش ارس تبار،جاده اردبیل مغان که از جاده های مرگبار استان اردبیل محسوب می شود تاکنون شاهد چندین تصادف منجر به فوت در این مسیر بودیم.

, ارس تبار,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه