اخبار داغ

پراید در آتش سوخت + تصاویر

پراید در آتش سوخت + تصاویر
یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری راه مبین ؛ یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار به دلایل نامعلومی طعمه حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در همین راستا اظهار داشت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار گزارش شد.

,

وی گفت: با اعلام این خبر ماموران آتش نشانی ایستگاه‌های ۷۰۱ کهنز، ۱۰۱ مرکزی و ۵۰۱ رزکان با تجهیزات کامل به منظور اطفای حریق این خودرو، به محل حادثه اعزام شدند.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار افزود: ماموران سازمان آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه جزئیات این آتش‌سوزی را مورد بررسی قرار داده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

,

کریمی عنوان کرد: در بررسی های کارشناسانه ماموران آتش نشانی مشخص شد، این خودرو به دلیل نامعلومی طعمه حریق شده که خوشبختانه آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری به عمل آورده و حریق را به طور کامل اطفا کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامشخص بودن علت آتش‌سوزی، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهریار در پی بررسی ابعاد و دلایل این حریق هستند.

,

 

,

پراید

, پراید, پراید,

.

,

پراید

, پراید , پراید ,

انتهای پیام/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه