اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

دشمنان با بزرگ‌نمایی آشوب‌ها درصدد تسری دادن اغتشاشات به کل کشور بودند/ مردم به خاطر امید به نظام از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند

دشمنان با بزرگ‌نمایی آشوب‌ها درصدد تسری دادن اغتشاشات به کل کشور بودند/ مردم به خاطر امید به نظام از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگ‌نمایی این آشوب‌ها درصدد تسری دادن اغتشاشات به همه کشور بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید عرصه سربازان گمنام در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: وجود امنیت بی‌بدیل در کشور ثمره همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان,

وی ثبات و مشروعیت سیاسی حاکمیت را بسته به حمایت مردم دانست و افزود: حمایت مردم نشأت گرفته از رضایت مردم است و به میزان نارضایتی شاهد کاهش حمایت و مشروعیت خواهیم بود.

,

وزیر اطلاعات اقدامات دشمن برای ایجاد تزلزل در جامعه را امری طبیعی خواند و گفت: باید جلوی سوءاستفاده دشمنان از کمبودها گرفته شود.

,

وی با بیان این‌که مشکلات و زمینه‌های نارضایتی از قبیل مسائل قومیتی، معیشت و ریزگردها در کشور وجود دارد و مباحث اجتماعی، فرهنگی یا اقتصادی است که می‌تواند به جامعه آسیب بزند، مطرح کرد: این مسائل با سرمایه‌گذاری و راهکارهای عاقلانه برطرف خواهد شد و برخی مواقع بروز این‌گونه کاستی‌ها را به حکومت نسبت می‌دهند که نتیجه آن تبدیل مسائل اجتماعی به مسائل سیاسی است.

,

علوی ادامه داد: دشمنان در صدد ایجاد انگیزه برای اقدام علیه حکومت هستند تا نارضایتی به مسائل امنیتی بدل شود که در این صورت می‌توان با فعالیت و رفع کمبودها تلاش‌های دشمنان را ناکام گذشت.

,

وی جلب رضایت توده‌های مردم، اجرای عدالت و برقراری امنیت را وظیفه حکومت اسلامی دانست و گفت: تأمین رضایت مردم با امکانات مادی مقدور نیست، اما می‌توان با خوشرویی و حسن خلق آن را به دست آورد.

,

وزیر اطلاعات مسؤولان و مدیران را امانت‌دار و خادم مردم دانست و مطرح کرد: قرآن کریم، پیامبران و ائمه اطهار(ع) برای مردم هستند و جمهوری اسلامی و مسؤولیت‌ها نیز برای مردم است و باید به واسطه آن از مشکلات آنان گره‌گشایی کنیم.

,

وی خطاب به مسؤولان و مدیران استان گفت: باید از خدمتگزاری به مردم خسته نشده بلکه شکر نعمت را با خدمتگزاری بیشتر و البته بی‌منت بجا آورد.

,

علویی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: نقطه شروع بحران از اقدامات دشمنان نبود بلکه دامن زدن به نارضایتی‌ها موجب بروز حوادث شد که با همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برطرف شد.

,

وی در ادامه ابراز داشت: مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند اما دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگ‌نمایی این آشوب‌ها درصدد انتشار اغتشاشات به همه کشور بودند اما پایان یافتن این اتفاقات ظرف 4-5 روز مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

,

وزیر اطلاعات اضافه کرد: حضور سرمایه‌گذاران در عرصه اقتصادی موجب رفع بیکاری و چرخش اقتصادی خواهد شد و لازمه فعالیت بخش خصوصی، تأمین امنیت است.

,

وی با بیان اینکه در مبارزه با تروریست‌ها مغز آنان را هدف قرار می‌دهیم، افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی با دیگر مسائل متفاوت است و باید جلوی فرار سرمایه را گرفت تا در افزایش بیکاری تأثیرگذار نباشد.

,

علوی در پایان با تقدیر از عملکرد اداره‌کل اطلاعات استان اصفهان، مدیرکل جدید این اداره را معرفی و منصوب کرد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه