اخبار داغ

سردار جان نثار:

دستگیری 41 متجاوز مرزی در نقطه صفر مرزی تایباد

دستگیری 41 متجاوز مرزی در نقطه صفر مرزی تایباد
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری 41 متجاوز مرزی در نقطه صفر مرزی تایباد و کشف 1300 لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اعلام خبر دستگیری متجاوزین مرزی در مرزهای شرقی کشور گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در راستای جلوگیری از ورود و خروج غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا، طی 48 ساعت گذشته تعدادی از اتباع بیگانه که در حال ورود به خاک کشورمان بودند توسط دیده بانان مرزبانی مشاهده و درعملیاتی ضربتی تعداد 41 متجاوز مرزی دستگیر شدند.

,


وی همچنین از کشف مقادیری سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی 17 شهریور حوزه هنگ مرزی تایباد نیز در بازرسی از ترانزیت های عبوری موفق به کشف 1300 لیتر سوخت قاچاق شدند.

,
,


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران خراسان رضوی با نهایت هوش و ذکاوت همانند گذشته مانع ورود متجاوزین مرزی می شوند، حتی اگر قاچاقچیان و افراد بیگانه هزاران راهکار برای ورود به داخل خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیابند در نهایت نیروهای توانمند مرزبانی مستقر در نوار مرز تمام نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

,
,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه