اخبار داغ

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان شبستر خبرداد:

تشکیل کمیته های تخصصی برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شبستر/ جشن انقلاب رنگ و بوی اقتصادی مقاومتی می گیرد

تشکیل کمیته های تخصصی برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شبستر/ جشن انقلاب رنگ و بوی اقتصادی مقاومتی می گیرد
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شبستر از برگزار همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت "تعاون، تولید ملی و اشتغال بانوان" در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی زندیه در گفت و گو با  شبسترنیوز،  گفت: کمیته های تخصصی برای بزرگداشت هرچه باشکوهتر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان شبستر  تشکیل یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز،,

و با اشاره به تقارن دهه فجر سال جاری با ایام فاطمیه اظهار کرد: همه باید با صیانت و حراست از حریم ولایت و دستاوردهای چهار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبیین و اهداف این برنامه ها تلاش کنیم.

,

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شبستر افزود:این انقلاب در پویایی و سرزندگی مردم نقش داشته است بنابراین باید تلاش کنیم تا دستاوردهای مهم سال های گذشته انقلاب به نسل های آینده انتقال یابد و بر همین اساس همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تبیین اندیشه‌های این ایام به ویژه برای نسل جوان با اجرای برنامه‎های مختلف حرکت کنند.

,

زندیه با بیان اینکه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در صورت مشاهده هرگونه خدشه به نظام و ولایت به صحنه می‌آیند، افزود: ملت مسلمان ایران همیشه با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع خود در راستای دفاع از حریم ولایت، موجب سرافکندگی دشمنان نظام و خنثی کردن نقشه‌های شوم آن‌ها را فراهم ساخته‌اند.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تاکید بر سفارش مقام معظم رهبری در حفظ  وحدت گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی در این برهه از زمان از نیازهای اساسی در تحکیم انقلاب بشمار می رود و همه مسئولان با تاسی از سفارشات مقام معظم رهبری در تحقق این امر تلاش نمایند.

,

وی تجدید عهد و پیمان با شهدا را بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد برشمرد و خاطر نشان کرد : مردم هرساله با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را بیمه کرده و بار دیگر به دشمنان نظام نشان می دهند که همچنان به نظام اسلامی و انقلاب پایبند و وفادار هستند.

,

​ مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهداء، برگزاری عصر شعر ، افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدماتی و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت "تعاون، تولید ملی و اشتغال بانوان" از جمله برنامه های این ستاد است و در ایام فاطمیه برنامه هایی متناسب با این ایام برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه