اخبار داغ

رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل خلخال اعلام کرد؛

نقاط حادثه خیز در شهرستان خلخال شناسایی و رفع شد

نقاط حادثه خیز در شهرستان خلخال شناسایی و رفع شد
رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل وشریان های جاده ای خلخال ازشناسایی و رفع نقاط حادثه خیر شهرستان خلخال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، محمد قربانی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریان های جاده ای شهرستان خلخال  از شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر در محورهای  ارتباطی شهرستان خلخال خبر داد وگفت: در4 نقطه از محور شاهرود نصب گاردریل و اصلاح مسیر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

قربانی بر بر روز رسانی بانک اطلاعات اعضای ستاد بحران و شناسایی امکانا ، دستگاه های سنگین برای مواقع بحران تاکید وگفت: وجود اطلاعات در این خصوص در مدیریت بحران نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و به جای معطلی برای دریافت اطلاعات در زمان بحران و هماهنگی برای رفع حادثه  زمان زیادی صرف نخواهد شدو با وجود این بانک اطلاعاتی در همان زمان حادثه می توان از خیلی خسارات پیشگیری کرد.

,

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده از ضمن تقدیر از فرماندار خلخال در خصوص توجه ویژه به اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در تلاش هستیم تا انشا الله با حضور 12 اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در گردنه الماس بیشترین خدمات را به مردم در تردد از محور های ارتباطی شهرستان خلخال بدهیم.

,

رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریان های جاده از حضور به موقع پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان و اورژانس ، جمعیت هلال احمر و سایر اعضای این کارگروه قدردانی و بر لزوم تحقق عملی مصوبات این کارگروه تاکید کرد.

,

قربانی بارش برف ونزولات آسمانی را نه تنها یک نعمت بلکه یک فرصت برای شهرستان خلخال در زمینه توسعه گردشگری زمستانی عنوان و بر لزوم فرهنگسازی برای توسعه این حوزه تاکید کرد.

,

در این جلسه سید هادی کریمپور معاون شرکت گاز خلخال ضمن قدردانی از تلاش های اداره راهداری و حمل و نقل جاده از در بازگشایی مسیر ایستگاه های تقلیل فشار  و CGS گفت: بازگشایی ایستگاه CGS خمس و خلخال در مواقع بارش برف از اولویت های شرکت گاز خلخال بوده و انتظار می رود مثل سال گذشته این ایستگاه به موقع بازگشایی تا در مواقع بحران بتوان خدمات رسانی لازم را انجام داد.

,

عباس جعفرزاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری نیز در این جلسه از اداره راهداری وحمل و نقل جاده از خواست تا در احداث وتعریض راه های مواصلاتی شهرستان خلخال مجوزهای لازم را دریافت دارد.

,

انتهای پیام / 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه