اخبار داغ

قتل مرد طلافروش در یاسوج؛

سریال قتل های زنجیره ای مردان طلافروش به پایتخت طبیعت ایران کشیده شد/ فرماندار بویراحمد: سارقان طلافروشی یاسوج، داماد صاحب مغازه را به قتل رسانده اند

سریال قتل های زنجیره ای مردان طلافروش به پایتخت طبیعت ایران کشیده شد/ فرماندار بویراحمد: سارقان طلافروشی یاسوج، داماد صاحب مغازه را به قتل رسانده اند
شاهرخ کناری: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که لحظاتی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ چند ماهی است که سرقت از طلافروشی های استان کهگیلویه و بویراحمد در دست سارقان قرار گرفته است تا طلافروش های این استان با ترس و لرز کرکره های مغازه خود را بالا بکشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

اوج دلهره زمانی به کیمیافروشان دیار زاگرس نشین سرایت کرد که تنها با فاصله زمانی چندین هفته از سرقت یک مغازه طلافروشی در گچساران و به قتل رسانیدن صاحب مغازه، این بار قرعه به طلافروشی دیگری در مرکز پایتخت کهگیلویه و بویراحمد رسید تا این فاجعه اتفاق افتد.

,

 

,

آنچه مسلم است این است که سارقان طلافروش در هنگامی به مغازه های مورد نظر خود دستبرد می زنند که در خلوتی بازار و در ساعاتی از روز که از اوج ترافیک مردمی کاسته شده باشد. طلافروشانی که ساعات کاری را رعایت ننموده و برخلاف تایم کاری ارایه شده از سوی نیروی انتظامی مغازه خود را برای خریدار باز می نمایند.

,

 

,

در سرقت طلافروشی شهر یاسوج طبق تصاویر به دست آمده و گفته های مامورین آگاهی از سوی مردم، دو نفر از سارقان با لباس مبدل زنانه وارد مغازه طلافروشی مورد نظر شده اند و با سرقت بردن دو کیلوگرم طلا و همینطور ربودن فرد فروشنده سکوت سنگینی بر فضای شهر یاسوج حاکم نمودند.

,

, ,

تنها چند ساعاتی از این انتفاق رخ نداده بود که با پیگیری های نیروی انتظامی و کشف جسد فرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج این حادثه ناگوار وارد فاز جدیدی از سریال های قتل زنجیره سارقان طلافروش استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

,

 

,

به همین دلیل پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل با ارتباط تلفنی که با شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد برقرار کرده است تا در مراحل ابتدایی از کم و کیف این خبر اطلاعات دقیق تری بدست بیاورد.

,

, ,

فرماندار بوبراحمد به چهارفصل گفت: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که دقایقی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.

,

 

,

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: مقدار طلاهای به سرقت رفته حدود دو کیلوگرم است.

,

 

,

بنا بر شنیده ها دو نفر امروز با لباس مبدل زنانه وارد مغازه طلافروشی شده اند و به سرقت طلاها و ربودن فروشنده اقدام کرده اند.

,

 

,

کناری افزود: هنوز اطلاع دقیقی از رد پای سارقان و هویت آنان مشخص نیست که به محض اطلاعات دقیق اخبار تکمیلی متعاقبا به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه