اخبار داغ

طبق اعلام هواشناسی استان؛

کاهش دما در بیشتر نقاط استان اصفهان/ بارش های جدید در راه است

کاهش دما در بیشتر نقاط استان اصفهان/ بارش های جدید در راه است
رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گفت: در شبانه روز گذشته، شاهد نزول بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان و حتی شرق اصفهان بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان، اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی که روز گذشته انجام‌گرفته بود شاهد فعالیت سامانه بارشی برای روز و شامگاه شنبه بر روی استان اصفهان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بر همین اساس روز گذشته، در اکثر نقاط شاهد آسمانی نیمه تا تمام ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با بارش باران و برف، در نواحی غربی و جنوبی بارش برف و در برخی نواحی کولاک برف داشتیم، گفت: شدت بارش‌های روز شنبه، برای نواحی غربی استان پیش‌بینی‌شده بود ولی در مناطق دیگر خصوصاً شرق شهر اصفهان و خود شهر اصفهان نیز شاهد بارش نزولات آسمانی به‌صورت برف و باران بودیم.

,

وی با بیان اینکه  نسبت به روز گذشته شاهد افزایش دو تا سه‌درجه‌ای دما بودیم، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که داشتیم در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در اکثر نقاط استان شش تا هشت درجه کاهش خواهد داشت.

,

خدابخش ادامه داد: از امروز تا روز دوشنبه از شدت این سامانه جدید در اصفهان کاسته خواهد شد ولی در روزهای آینده بازهم سامانه‌های دیگر در سطح استان فعال خواهند شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه