اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبر داد؛

مشترکان برق و چاه های روستایی از پرداخت عوارض معاف می شوند

مشترکان برق و چاه های روستایی از پرداخت عوارض معاف می شوند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای حمایت روستاییان و کشاورزان، مشترکان برق و چاه‌های روستایی در بودجه سال آینده، از پرداخت عوارض معاف شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به حضور مسئولان در شرق اصفهان و برآورد مسائل و مشکلات این منطقه، اظهار کرد: حضور مسئولان در منطقه باعث آشنایی و شناخت بیشتر از منطقه می‌شود که در اتخاذ تصمیمات موثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اصفهان شرق,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات ویژه منطقه شرق اصفهان، تصریح کرد: شرایط بد اقتصادی مردم به محدود شدن منابع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منجر شده است که توجه ویژه مسئولان در این بخش را می طلبد.

,

وی با اشاره به حضور در کمیته تلفیق مجلس، گفت: برای حمایت روستاییان و کشاورزان در سراسر کشور، مشترکان برق و چاه‌های روستایی از پرداخت عوارض معاف شده و برای تکمیل کانال‌های آب کشاورزان نیز ۸۵ درصد دولت مشارکت می کند و ۱۵ درصد باقی مانده را هم کشاورزان پرداخت خواهند کرد.

,

کامران با اشاره به توجه ویژه به قنات ها، در بودجه ۹۷ بیان کرد: سال آینده، آب، برق و گاز گران نمی‌شود و بنزین سقف گذشته خود را دنبال خواهد کرد.

,

وی اظهار کرد: سعی ما این بوده که در بودجه ۹۷ توجه به اشتغال و زیر ساخت‌ها برای شهرها و شهرهای کوچک با توجه به جدول داده شده در تبصره ۴ و برداشت از صندوق توسعه با اذن رهبر انقلاب نیز می‌تواند کمکی به منطقه شرق اصفهان باشد.

,

منطقه شرق اصفهان از توابع شهرستان اصفهان بوده و با جمعیتی بالای 200 هزار نفر دارای مناطق روستایی متعدد و چاه های کشاورزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه