اخبار داغ

معاون بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان:

دشمنان اسلام با ترویج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند/ راه اندازی دفتر بنیاد مهدویت در شهرستان خاش

دشمنان اسلام با ترویج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند/ راه اندازی دفتر بنیاد مهدویت در شهرستان خاش
معاون بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام با ترویج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند و بدون شک مسئله انتظار مهمترین ابزار پویایی، شکوفایی و تعالی یک جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، منصور نیک پناه در نشست شورای مشورتی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان خاش که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در سال ۷۹ با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی و موافقت رهبر معظم انقلاب و با همکاری برخی از شخصیت های دینی، علمی و فرهنگی کشور تاسیس شد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با ترویج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند، تصریح کرد: این بنیاد با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت راه اندازی شده است.

نیک پناه وی با تاکید بر راه اندازی دفتر بنیاد مهدویت در شهرستان خاش، ادامه داد: باید همه مسئولین و دستگاه های اجرایی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بنیاد مهدویت معرفی شخصیت حضرت مهدی(عج) است، گفت: حضرت مهدی(عج) دارای یک زندگی منحصر به فردی است که به خواست و مشیت پروردگار متعال در غیبت کبری به سر می برند.

حضرت مهدی(عج) حجت خدا بر مردم است
امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش نیز در ادامه این نشست، با بیان اینکه امام زمان(عج) اگرچه از نگاه ها پنهان است اما جهان از وجود امام بزرگوار همچون خورشیدی از پشت ابرها از پشت ابرها بهره می گیرد، افزود: مهدویت مسئله مشترک دنیای اسلام است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حضرت مهدی(عج) حجت خدا بر مردم است و روزی از پس پرده غیبت به امر الهی ظهور خواهد کرد و دنیا را پر از عدل خواهد کرد همانگونه که ظلم و جور بر جهان حاکم شده است.

وی با بیان اینکه باید تفکر مهدویت را در جامعه تقویت کنیم تا همه عاشق امام زمان (عج) شوند و بعد برای آن جامعه برنامه‌ریزی کنیم، ادامه داد: مردم در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) وظایف مهمی دارند و انتظار فرج از بزرگترین عبادات شمرده شده است.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به آیه ۵ سوره قصص، خاطرنشان کرد: مشیت پروردگار بر این است که آینده از آن مستضعفین باشد و حضرت مهدی(عج) زمانی ظهور کنند حق مظلوم را از  ظالم خواهند ستاند.
 
دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل تشیع و تسنن هستند
فرماندار شهرستان خاش در ادامه این نشست، با قدردانی از فعالیت‌های بنیاد در این شهرستان، گفت: اختلاف افکنی در باور شیعه و سنی در زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) از مهم ترین محور های انحرافی در دنیای اسلام  است.

محمداکبر چاکرزهی تصریح کرد: جهان اسلام با محور وحدت شروع شده و در عقیده خود استکبار نهادینه شده است که دنیا در مسیر وحدت قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند  و سبب پویایی جامعه می‌شود.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست سایر شرکت کنندگان در خصوص راه اندازی دفتر مهدویت در این شهرستان و نحوه برگزاری مراسمات بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ،,
,
,
,
,
,
,
,
, حضرت مهدی(عج) حجت خدا بر مردم است,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل تشیع و تسنن هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه