اخبار داغ

همایش بسیج تغذیه دانش آموزی در کلاله برگزار شد+ تصاویر

همایش بسیج تغذیه دانش آموزی در کلاله برگزار شد+ تصاویر
به مناسبت بسیج ملی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف در دانش آموزان ،همایش بسیج تغذیه دانش آموزان در مدارس شهرستان کلاله برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، به مناسبت بسیج ملی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف در دانش آموزان ،همایش بسیج تغذیه دانش آموزان با همکاری مرکز بهداشت ، آموزش و پرورش،بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) ،واحد خدمات شهری شهرداری کلاله و جمعی از خیّرین و با حضور کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهداشت استان(مهندس چوگان)، کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان گلستان ، والدین و دانش آموزان در دبستان غیر انتفاعی ذهن برترکلاله برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

قربان محمد چوگان کارشناس تغذیه مرکزبهداشت استان گفت: ۲۰ درصد نوجوانان، ۴۰ درصد جوانان و ۵۰ درصد میانسالان در جامعه دچار چاقی هستند. وی افزود: همه تلاش ما این است با تغییر در تغذیه فرزندان و خانواده برای جلوگیری از "چاقی" از بیماری های غیرواگیر در جامعه پیشگیری کنیم.

,

عابد نوری جانشین شبکه بهداشت و درمان کلاله هم گفت: ترویج تغذیه سالم را با برگزاری همایش های آموزشی برای خانواده ها و دانش آموزان را در دستور کارمرکز بهداشت شهرستان داریم تا بتوانیم "چاقی" را در جامعه کاهش دهیم.

,

چرابین کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهدات شهرستان کلاله در این همایش گفت: در این جشنواره صبحانه و میان وعده سالم بیش از 165 نوع صبحانه ، تهیه شده و دراین جشنواره شرکت نموده اند که در پایان مراسم بعد از داوری ، به غذاهای برتر به رسم یاد بود به 23 نفراز شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

,

برنامه های اجرا شده این همایش شامل(سرود تغذیه سالم ، نواختن زنگ سیب ،مسابقه سیب خوری دانش آموزان ، شعرخوانی رمز سلامت "5201"-طناب بازی دانش آموزان- مسابقه حلقه زنی دانش آموزان)بود.

,

ضمناً یادآور می شود زنگ سیب در این همایش توسط کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان نواخته شد.

,

kalalekhgabar_ir_1.jpg

, kalalekhgabar_ir_1.jpg,

kalalekhgabar_ir_2.jpg

, kalalekhgabar_ir_2.jpg,

kalalekhgabar_ir_3.jpg

, kalalekhgabar_ir_3.jpg,

kalalekhgabar_ir_4.jpg

, kalalekhgabar_ir_4.jpg,

kalalekhgabar_ir_5.jpg

, kalalekhgabar_ir_5.jpg,

kalalekhgabar_ir_6.jpg

, kalalekhgabar_ir_6.jpg,

kalalekhgabar_ir_7.jpg

, kalalekhgabar_ir_7.jpg,

kalalekhgabar_ir_8.jpg

, kalalekhgabar_ir_8.jpg,

kalalekhgabar_ir_9.jpg

, kalalekhgabar_ir_9.jpg,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه