اخبار داغ

فرصت های از دست رفته آذرشهر؛

آذرشهر و تبریز ۲۰۱۸؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

آذرشهر و  تبریز ۲۰۱۸؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
شهرستان آذرشهر با فاصله 40 کیلومتری نسبت به تبریز و همچنین دارا بودن مکان های تاریخی گردشگری بهترین پتانسیل را داراست تا از تبریز 2018 نهایت استفاده ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،در طول چند سال گذشته تعداد گردشگران خارجی شاید به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم نرسد و  اگر احیانا توریستی راهش را گم کرده و به آذرشهر برسد تقریبا همه اهالی خبردار میشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

همینطور  از مسافران داخلی هم حتی در ایام نوروز آذرشهر سهم چندانی نداشته است.

,

این موضوع را هتلی که چندین سال قبل به دانشگاه شهید مدنی  فروخته شد و یا تنها مسافرخانه شهر که بصورت نیمه تعطیل اداره میشود بخوبی تایید میکند.

,

اگر همین امروز از صد نفر از اهالی شهرستان آذرشهر  بصورت تصادفی جاهای تاریخی یا تفریحی را بپرسید اکثرا بی خبرند که آن هم جای بحث دارد.

,

دلالان عتیقه قلعه ها و مکانهای تاریخی را بهتر از اداره میراث فرهنگی میشناسند.

,

کافیست با یکی از کسانی که درکار عتیقه هستند گفتوگو کنید عکسهایی از هیکلهای سنگ تراشی شده یا قلعه های تاریخی آذرشهر که اکثرا نابود شده یا در حال نابودی هستند نشانتان میدهند که انگشت بر دهان میمانید.

,

سال های گذشته سنگ نوشته های تاریخی را به امید اینکه داخلش طلا باشد میشکستند.امروز شهرداری سنگ نوشته ها را در حیاط شهرداری به عنوان نیمکت استفاده میکند.

,

در گوشه کنار و محله ها هم از این سنگ ها میتوانید به راحتی پیدا میکنید.
همه این موارد و موارد دیگر در شرایطی روی میدهد که آذرشهر در ۴۰ کیلومتری تبریز ۲۰۱۸ واقع شده است.

,
,

تبریز ۲۰۱۸ خود وضعیت مناسبی ندارد.احتمالا با این مانور تبلیغاتی فاجعه بار تعداد توریستش مثل سالهای قبل کمتر از اصفهان و شیراز باشد.

,

با این حال بسیاری از شهرهای استان از این کورسوی امید میخواهند استفاده حداکثری کنند.

,

درحال رایزنی و اقدام برای بردن تورهای گردشگری به شهرهایشان هستند.در  این بین ما همچنان منتظر گزارش یا راهکار از مسئولین و یا ارگانهای مرتبط با این مسئله هستیم تا مردم بدانند چه اقدامی برای بهره مند شدن شهرستان از تبریز ۲۰۱۸ است.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه