اخبار داغ

درگفتگو با نمایندگان استان کرمان در مجلس مطرح شد؛

اگر زیاده خواهی آمریکا منافع ملی ایران را به خطر بیندازد ماندن ما در برجام توجیهی ندارد/ آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد

اگر زیاده خواهی آمریکا منافع ملی ایران را به خطر بیندازد ماندن ما در برجام توجیهی ندارد/ آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد
در این گزارش واکنش نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به ادعاهای بی اساس ترامپ و عهدشکنی بی پایان آمریکا بررسی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای تعلیق تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای و ذیل برجام را تمدید کرد اما ضمن تکرار ادعاهای بی پایه علیه ایران، چهار شرط برای نگه داشتن کشورش در برجام اعلام کرد که شامل بازرسی از اماکن نظامی ایران و همچنین تحریم جمهوری اسلامی درصورت دستیابی به موشک های دوربرد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

همزمان با صدور این بیانیه، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای 14 شخص و نهاد را به بهانه ارتباط با برنامه‌های موشکی و تسلیحاتی و همچنین نقض ادعایی حقوق بشر تحریم کرد.

,

در این گزارش واکنش نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به این ادعاهای بی اساس ترامپ و عهدشکنی بی پایان آمریکا بررسی شده است که در ادامه می خوانید؛

,

اگر زیاده خواهی آمریکا منافع ملی ایران را به خطر بیندازد ماندن ما در برجام توجیهی ندارد

, اگر زیاده خواهی آمریکا منافع ملی ایران را به خطر بیندازد ماندن ما در برجام توجیهی ندارد, اگر زیاده خواهی آمریکا منافع ملی ایران را به خطر بیندازد ماندن ما در برجام توجیهی ندارد,

احمد حمزه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان درواکنش به این اقدام ترامپ گفت: آمریکا دشمن خونی وقسم خورده ماست که همیشه دنبال تامین منافع خود بوده و به کمتر از نابودی نظام ما به چیزی راضی نخواهد شد و ضمن اینکه می داند در این راستا به جایی نمی رسد، سعی دارد حداقل منافع حداکثری خود را تامین کند.

,

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اینکه آقای ترامپ چه می گوید، نباید برای ما  مهم باشد بلکه ما هم باید عین همان سیاست آنها را در راستای تامین حداکثری منافع ملی کشور داشته باشیم .

,

وی عنوان کرد: در مذاکرات برجام 6 کشور هست و همانطور که مقامات کشور ما اعلام کرده اند تا زمانی که منافع ما تامین شود در برجام خواهیم ماند اما اگر زیاده خواهی کشورهای شرکت کننده در مذاکرات کار را به جایی برساند که منافع ملی ما را به خطر بیندازد، طبیعی است که ماندن ما در این معاهده توجیهی ندارد و خارج خواهیم شد.

,

آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد

, آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد, آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد,

یحیی کمالی پور درگفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان در واکنش به بیانیه اخیر ترامپ علیه ایران و تحریم 14 شخص حقیقی و حقوقی گفت: به نظر من نباید بیش از این نگاهمان به دست آمریکا باشد یا دلمان بلرزد که قصد انجام چه کاری دارد.

,

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تعللی که تاکنون آمریکا در اجرای برجام انجام داده اند، کافیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد و در فکر این باشیم که روی خوش به ما نشان دهد.

,

وی عنوان کرد: این زمان گرفتن ها هم برای این است که ما را در خوف و رجا نگه دارند  تا از حرکت های رو به جلوی خودمان باز بمانیم؛ در واقع گرفتن زمان از ما برای آنها کافیست که به اهداف خود برسند و چیزی از دست نمی دهند؛ آنها تعهداتی دارند که انجام نمی دهند و هرروز چیزی به تحریم ها اضافه می کنند.

,

کمالی پور تاکید کرد: باید از آمریکا دل کنده و راه خود را برویم  و آنها دنبال ما بدوند؛ به مصلحت نیست بیشتر ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید کاری کند که به جای اینکه ما در موضع انفعالی باشیم، آمریکا در این موضع و ما در موضع حمله قرار بگیریم؛ قرار گرفتن در موضع دفاع آسیب پذیری بیشتری نسبت به موضع حمله دارد.

,

رجز خوانی ترامپ جز ترس و دلهره برای رژیم های سرسپرده منطقه نتیجه دیگری ندارد / آمریکا اگر راست می گوید گوشه ای از زندان گواتمالا را افشا نماید

, رجز خوانی ترامپ جز ترس و دلهره برای رژیم های سرسپرده منطقه نتیجه دیگری ندارد / آمریکا اگر راست می گوید گوشه ای از زندان گواتمالا را افشا نماید, رجز خوانی ترامپ جز ترس و دلهره برای رژیم های سرسپرده منطقه نتیجه دیگری ندارد / آمریکا اگر راست می گوید گوشه ای از زندان گواتمالا را افشا نماید,

شهباز حسن پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کرمان ۱۴۰۰ در رابطه با بیانیه اخیر ترامپ علیه ایران در خصوص برجام اظهار داشت : این صحبت های ترامپ برای ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی سخنانی تکراری و بیهوده ای است و همگان می دانند که این حرف ها خوراک کار حزبی حاکمان آمریکاست .

, کرمان ۱۴۰۰,

وی گفت : مطمئنا این سخنان هیچ تاثیری بر اراده پولادین ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی نداشته و ندارد و اگر آمریکا راست می گوید گوشه ای از زندان گواتمالا را افشا نماید و یا علیه رژیم کودک کش و اشغال گر  قدس تصمیم بگیرد .

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : انتظاری غیر از این از آمریکا وجود ندارد و ملت ما راه خود را شناخته و پیدا کرده است و تا زمانی که ظلم در دنیا وجود دارد مبارزه هم است و ما چون امروزه با یاوه گویی ها و اشغالگری های آن ها در حال مبارزه هستیم این موارد و مسائل چیز تازه ای نیست.

,

حسن پور با اشاره به این که ما بایستی روی توان داخلی خود تاکید بیشتری داشته باشیم ؛ یادآور شد : ما بایستی به فکر حل و فصل مسائل و مشکلات مردم خودمان باشیم و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها مدت ها نگران این بودند که ایران را به عنوان ژاندارم خلیج فارس از دست داده اند و امروز نگران این هستند که کشورهای منطقه را از دست می دهند .

,

وی افزود : این رجز خوانی آمریکایی ها غیر از ترس و دلهره برای رژیم های سرسپرده منطقه هیچ نتیجه دیگری برای آن ها نخواهد داشت و ما بایستی با توجه به سرمایه های بی بدلیل و بی نظیر انسانی خود و داشتن جوانانی متعهد و تحصیل کرده توجه خودمان را به این مهم معطوف بداریم.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت : ما امروز باید به دنبال تولید کالاهایی با کیفیت برای رقابتی جانانه در بازارهای جهانی علیه آن ها باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه