اخبار داغ

وزیر اطلاعات در اصفهان:

تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست/ دل مسئولان باید لبریز از محبت به مردم باشد

تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست/ دل مسئولان باید لبریز از محبت به مردم باشد
وزیر اطلاعات دولت دوزازدهم، برچیدشدن ناآرامی های اخیر در پنج روز را، مایه افتخار نظام اسلامی برشمرد و گفت: تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سیدمحمود علوی عصر شنبه، در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید سرباز گمنام امام زمان(عج) در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی، اظهار کرد: مسئولان باید دلهایشان لبریز از محبت و عطوفت به مردم باشد و امیال سیاسی و حزبی را در ارائه خدمات به آنان لحاظ و منظور نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی خاطر نشان کرد: باید به عنوان خدمتگزاران مردم همه توان خود را به کار گیریم تا دل شکسته ای را شاد کنیم و در این صورت می توان رضایت الهی را هم حاصل کرد.
حجت الاسلام علوی با اشاره به وقوع ناآرامی های اخیر در برخی استان های کشورمان، گفت: نقطه شروع بحران از اقدام ها و فعالیت های دشمنان نبود، بلکه دامن زدن به نارضایتی‌ها موجب بروز حوادث شد که البته همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، آن را برطرف کرد.
وی اضافه کرد: مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند اما دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگنمایی آشوب ها درصدد انتشار اغتشاشات به همه کشور بودند اما پایان یافتن این اتفاقات در مدت چهار تا پنج روز، مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

,
,
,

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه مشکلات و زمینه نارصایتی از قبیل مسائل قومیتی، معیشت و ریزگردها در کشور وجود دارد که می تواند به کشور آسیب بزند افزود : با سرمایه گذاری و خدمت گذاری بیشتر به مردم مسائل و مشکلات آنها حل کرد.

,

این مقام مسئول، وجود امنیت بی‌بدیل در کشور را ثمره همدلی و همکاری همه دستگاه ها و ثبات و مشروعیت سیاسی حاکمیت را در گرو حمایت مردم دانست و ادامه داد: حمایت مردم نشات گرفته از رضایت مردم است و به میزان نارضایتی شاهد کاهش حمایت و مشروعیت خواهیم بود.

,

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان هم در ادامه این جلسه، با اشاره به اولویت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از سوی مسولان، اضافه کرد: دشمن همچون مگس به دنبال نشستن روی زخم است.

,

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، همچنین خواستار انجام فعالیت های اساسی در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان شد و افزود: مدیران باید با همکاری یکدیگر نقص های زیربنایی اقتصاد استان را برطرف کنند.
امام جمعه اصفهان اظهار کرد: مدیران باید بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شوند و انجام فعالیت های راه گشا برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را در دستور کار قرار دهند.

,
,

وی بر پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد و گفت: به تعویق افتادن حقوق کارگران رنج آور است و دولت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: حتی اگر طرح های سنگین متوقف شوند نباید پرداخت حقوق کارگران به تعویق افتد.

,
,

وزیر اطلاعات در این مراسم با تقدیر از عملکرد اداره اطلاعات استان اصفهان، مدیرکل جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه