اخبار داغ

افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج در سلماس

افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج در سلماس
رییس اداره ثبت احوال سلماس از رشد 14.8 درصدی آمار طلاق در 9ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 95 در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن آقاجان زاده در گفت و گو با آذرپیام؛ با اعلام آمار ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در شهرستان سلماس در مدت ۹ ماهه نخست سال ۹۶ گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۶۴ ولادت در شهرستان ثبت شده است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام,

وی با اعلام پرطرفدارترین اسامی انتخابی برای نوزادان در خانواده های سلماسی افزود: محمد، امیرعلی و امیرمحمد بیشترین اسامی ثبت شده برای نوزادان پسر و فاطمه، رها و یسنا برای نوزادان دختر است.

,

آقاجان زاده بیان کرد: در این مدت ۷۱۴ نفر فوت کرده اند که با توجه به آمار سال گذشته نشانگر۱۲ درصد افزایش وقوع فوت در شهرستان است.

,

رییس اداره ثبت احوال سلماس در ارتباط با ثبت وقایع ازدواج طی ۹ ماه سال ۹۶ تصریح کرد: امسال هزار و۴۴۰ واقعه ازدواج در شهرستان شامل ۶۰۳ مورد ازدواج شهری و ۸۳۷ مورد ازدواج روستایی رخ داده که نشانگر۲٫۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

,

وی با اشاره به رشد ۱۴٫۸ درصدی طلاق در این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت ١٧٨ مورد طلاق در سلماس شامل  ٩٨ مورد در مناطق شهری و ٨٠ مورد نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

,

آقاجان زاده با اشاره به مکانیزه شدن ۴هزار و ٦٦٣ فقره شناسنامه از ابتدای سال جاری تاکنون در سلماس، گفت: تا بدین جای سال ۹۶، ۳۷ هزار و ٣٩٤ فقره کارت هوشمند ملی در سلماس صادر و تحویل مردم عزیز این شهرستان شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه