اخبار داغ

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

ارتقاء فرمانداری بیجار به درجه 2/اضافه شدن یک پست معاونت به تشکیلات فرمانداری بیجار

ارتقاء فرمانداری بیجار به درجه 2/اضافه شدن یک پست معاونت به تشکیلات فرمانداری بیجار
نماینده مردم بیجار از ارتقاء فرمانداری بیجار از 3 به 2 و اضافه شدن یک پست معاونت دیگر به تشکیلات فرمانداری این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدالله کریمی در گفت و گو با بیجار بام ایران از ارتقاء فرمانداری بیجار به درجه دو خبر داد و اظهار داشت: با پیگیرهای بعمل آمده نگذاشتیم کاهش جمعیت بیجار در این ارتقاء تاثیر داشته باشد و یک امتیاز برای شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

وی با بیان اینکه شهرستان نیازهای خیلی زیادی دارد و یک معاونت در فرمانداری جوابگوی این نیازها نبود ، افزود: تقویت بدنه کارشناسی یکی از دستاوردهای ارتقاء فرمانداری بیجار است.

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شوراری اسلامی تصریح کرد: شهرستان بیجار یکی از قطب های کشاورزی استان کردستان است اما به دلیل نبود معاونت عمران و برنامه ریزی و کارشناسان این مهم به خوبی مدیریت نمی شد.

,

کریمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با حرف زدن در عرض پنج دقیقه می شود کل مشکلات شهرستان، استان و کشور را حل کرد ، اعلام کرد: تا اقدام عملی برای رفع مشکلی نباشد هیچ کاری پیشرفت ندارد.

,

این مسئول با اشاره به مشکلات شهرستان بیجار که بیکاری در راس آنها قرار د ارد ، گفت: در خصوص ایجاد زنجیره فولاد اقدامات خوبی صورت گرفته که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

,

 

,

تنها استانی که سهم آن از اعتبارات ملی افزایش نیافت کردستان است

, تنها استانی که سهم آن از اعتبارات ملی افزایش نیافت کردستان است,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت راه آهن بیجار نیز بیان داشت: با پیگیری های بعمل آمده نگذاشتیم ردیف این پروژه از بین برود و تمام سعی خود را برای احقاق حق مردم بیجار بکار می گیرم.

,

کریمی ادامه داد: برای رفع محرومیت در استان کردستان نیازمند یک بودجه جهشی هستیم ، اما متاسفانه سهم استان کردستان از اعتبارات ملی در سال 95 نسبت به سال 96 هیچگونه تغییری نکرده و این اجحاف در حق مردم مظلوم این استان است.

,

وی یادآور شد: اکثر مردم به ویژه سرمایه گذاران با بانک ها مشکل دارند و این را بگویم بانک ها باید در خدمت مردم باشند نه اینکه مردم در خدمت بانک ها باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه