اخبار داغ

همسر شهید مدافع حرم محمد جمالی:

همسرم برای زنده نگه داشتن اسلام به سوریه رفت /تاکید اصلی شهید تبعیت از محور ولایت فقیه بود

همسرم برای زنده نگه داشتن اسلام به سوریه رفت /تاکید اصلی شهید تبعیت از محور ولایت فقیه بود
همسر شهید مدافع حرم محمد جمالی گفت : هدف همسرم از حضور در سوریه دفاع از حریم ولایت و زنده نگه داشتن اسلام بود و بر این اعتقاد داشت که دفاع از اسلام مرز نمی شناسد و باید برای دفاع از اسلام در سوریه ، لبنان و ... جان خود را فدا کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کرمان۱۴۰۰ ؛ شهید مدافع حرم سردار حاج محمد جمالی‌ پاقلعه در سال ۱۳۴۲ در روستای پاقلعه از توابع شهربابک استان کرمان چشم به جهان گشود. وی یکی از فرماندهان سپاه ثارالله کرمان و به عنوان یکی از پر آوازه ترین فرمانده محورهای خط شکن جبهه های نبرد حق علیه باطل نام آوری های بسیاری را کسب نمود و در عملیات های متعددی شرکت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کرمان۱۴۰۰, رمان۱۴۰۰,  ؛ شهید مدافع حرم سردار حاج محمد جمالی‌ پاقلعه در سال ۱۳۴۲ در روستای پاقلعه از توابع شهربابک استان کرمان چشم به جهان گشود. وی یکی از فرماندهان سپاه ثارالله کرمان و به عنوان یکی از پر آوازه ترین فرمانده محورهای خط شکن جبهه های نبرد حق علیه باطل نام آوری های بسیاری را کسب نمود و در عملیات های متعددی شرکت داشت.,  ,

با جدی شدن حضور تروریست ها در سوریه و لزوم دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مسلمانان بی پناه سوری سردار جمالی علیرغم سمت های مدیریتی تصمیم گرفت مدافع حریم حرم حضرت زینب (س) باشد و در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ در شهر دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

مریم جمالی همسر شهید مدافع حرم محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هدف همسرم از حضور در سوریه دفاع از حریم ولایت و زنده نگه داشتن اسلام بود و بر این اعتقاد داشت که دفاع از اسلام مرز نمی شناسد و باید برای دفاع از اسلام در سوریه ، لبنان و ... جان خود را فدا کرد  .

, ,

وی گفت : شهید جمالی در دوره اول به مدت ۵۵ روز در سوریه حضور داشتند و بعد به مدت ۲ هفته به کرمان آمدند و دوباره به سوریه رفتند که این دوره تنها ۴ روز به طول انجامید و ایشان به شهادت رسیدند .

,

همسر شهید مدافع حرم جمالی با بیان این که تاکید اصلی شهید تبعیت از محور ولایت فقیه بود ، تشریح کرد : شهید ارادت خاصی به ولایت فقیه داشت و نبود ولی فقیه آگاه در سایر کشورها را دلیل اصلی مشکلات و ناامنی در آن ها می دانست .

,

جمالی افزود : شهید جمالی در روزهای آخری که در کرمان بودند بیشتر حول محور شهادت صحبت می کردند و به نوعی می دانستند که به شهادت می رسند و از سوی دیگر هم به ما توصیه می کردند که بعد از شهادت من صبور باشید .

,

وی ادامه داد : شهید همواره بر این تاکید داشت همانطور که حضرت زینب (س) از ولی فقیه زمان خود تبعیت کردند ما هم به نوبه خود باید بصیرت داشته و پشتیبان ولی فقیه خود باشیم و او را از خودمان راضی نگه داریم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه