اخبار داغ

معاون فرماندار طارم خبر داد:

اعطای رایگان مجوزهای ساخت و ساز به مددجویان در شهرها و روستاهای شهرستان طارم

اعطای رایگان مجوزهای ساخت و ساز به مددجویان در شهرها و روستاهای شهرستان طارم
معاون فرمانداری شهرستان طارم از اعطای رایگان مجوزهای ساخت و ساز به مددجویان در شهرها و روستاهای شهرستان طارم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون،جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان طارم با حضور اعضای شورا، مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

صفری معاون فرماندار طارم در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت اداره بهزیستی در جامعه امروزی افزود: این سازمان یک نهاد اجتماعی، امدادی و فرهنگی است که بیشترین گروههای هدف آسیب پذیر جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است و گستردگی این حوزه بر کسی پوشیده نیست.

,

وی به کمبود اعتبارات دولتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: خیرین همواره کمک حال نهادهای حمایتی در دستگیری از اقشار ضعیف جامعه هستند تا شاید دردی از آلام اقشار تحت پوشش کاسته شود گفتنی است خیرین و مسئولین باید درد و مشکل همنوعان را مشکل خود بدانند و در رفع آن به دردمندان کمک نمایند.

,

معاون فرماندار طارم با تأکید بر ساماندهی و تجمیع خیرین تصریح کرد: ابتدا باید بانک اطلاعاتی از خیرین تهیه شود و سپس برای صیانت از عزت نفس افراد تحت پوشش، کمک ها از طریق سپرده گذاری خیرین در بانکهایی خاص و اعطای امتیاز سود سپرده گذاری به خیرین صورت پذیرد.

,

صفری ابراز کرد: شهرستان طارم از حیث مشارکت خیرین، ممتاز است و بهزیستی در راستای فقرزدایی نقش بسزایی ایفا می کند گفتنی است این اداره می تواند با حمایت های مردمی، فعالیت خود در رسیدگی به محرومین را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقر زدایی مثمر ثمر باشد.

,

وی با اشاره به قانون اعطای انشعابات رایگان آب، برق، گاز به مددجویان تأکید کرد: دستگاهها مکلف به اعطای انشعابات بدون دریافت مبلغی از مددجویان هستند.

,

معاون فرماندار طارم در خصوص اعطای مجوز های ساخت و ساز به مددجویان در شهرها و روستاهای شهرستان عنوان کرد: تلاش است در روستاها برای صدور مجوز ساخت هیچ مبلغی از مددجو دریافت نشود و در شهرها نیز در حد امکان مساعدت لازم صورت گیرد.

,

صفری هدف از برگزاری این جلسه را جلب مشارکت خیرین ذکر کرد و افزود: طرح حامی و طرح شکرانه سلامت با هدف حمایت از اقشار ضعیف در سطح شهرستان طارم در حال اجراست شایسته است مردم و مسئولین در این طرح های خداپسندانه شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه