اخبار داغ

نخستین "جشنواره فرهنگی هنری بانوی انقلابی" در همدان برگزار می شود

نخستین "جشنواره فرهنگی هنری بانوی انقلابی" در همدان برگزار می شود
دبیر اجرایی "جشنواره فرهنگی هنری بانوی انقلابی"، از برگزاری نخستین دوره از این جشنواره در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده شادکام در گفتگو با نافع،اظهارکرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش زنان در جهت تحقق تمدن اسلامی و ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه های زن طراز انقلاب در سطح دانشکده ها و دانشگاهها و خوابگاه های دانشجویی مهمترین هدف ما از برگزاری این جشنواره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نافع,

 

,

شادکام به دیگر اهداف این جشنواره پرداخت و افزود: بررسی ویژگی های بانوی انقلابی، بانوی موثر و دغدغه مندنسبت به خانواده،جامعه و محیط پیرامون خود ،بانوی فعال در عرصه های اجتماعی،سیاسی،علمی و مهم تر از همه نقش اثر گذار در جهت تربیت نسل انقلابی وانسان ساز از جمله اهداف ما است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره)میفرمایند: اگر زنان انسان ساز از ملت ها گرفته شود ،ملتها به انحطاط و نابودی خواهند رسید، ادامه داد: در همین راستا این جشنواره اردیبهشت ماه سال آتی در یکی از دانشگاه های همدان برگزار می‌شود.

,

 

,

دبیر این جشنواره تصریح کرد: زن در رسانه، زن در سینمای انقلابی، بانوی انقلابی و اقتصاد مقاومتی، نقش بانوی انقلابی در تربیت نسل آینده، مادران و همسران شهدا الگوی زن انقلابی، رسالت تشکل های دختران در پیشبرد اهداف انقلاب و بانوی انقلابی و فعالیت های سیاسی اجتماعی موضوعات جشنواره فرهنگی هنری بانوی انقلابی است.

,

 

,

وی یادآور شد: شعر، داستان نویسی، خاطره نویسی، نشریه، بروشور، برد دانشجویی، مقاله، استیکر، گیف، پوستر، اینفو گرافیک، کلیپ، فیلم موبایلی، عکس، وبلاگ نویسی، کانال تلگرامی، صفحه اینستا گرام از بخش های این جشنواره است که افراد می‌توانند در بخش دلخواه خود شرکت کنند.

,

 

,

دبیر این جشنواره با تاکید بر اینکه جشنواره برای برگزیدگان جوایزی دارد، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس همدان، خیابان شکریه، معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی مراجعه کرده یا با شماره های 08134454425- 08134454431 تماس حاصل نمایند.

,

 

,

لازم به ذکر است علاقه مندان  تا 29 اسفند امسال فرصت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه