اخبار داغ

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز:

سطل‌‌های زباله به مرور زمان از سطح شهر جمع‌‌آوری می‌‌شوند/ تجهیز اقصی‌‌نقاط تبریز به باکس‌‌های زیرزمینی زباله

سطل‌‌های زباله به مرور زمان از سطح شهر جمع‌‌آوری می‌‌شوند/ تجهیز اقصی‌‌نقاط تبریز به باکس‌‌های زیرزمینی زباله
اصغری از برنامه‌‌ریزی شهرداری برای حذف سطل‌‌های زباله سنتی و تجهیز نقاط مختلف شهر به باکس‌‌های زیرزمینی جمع‌‌آوری زباله خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اصغری در گفت‌‌وگو با آناج با اشاره به استفاده از باکس‌‌های سطل زباله زیرزمینی در کشورهای پیشرفته، ابراز داشت: طی هماهنگی‌‌هایی که با معاونت خدمات شهری داشتیم قرار بر این شد سطل‌‌های زباله را از کوچه‌‌ها جمع کنیم و به‌‌جای آن باکس‌‌های زیرزمینی قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در صورت اخذ مجوز از هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری تبریز در وهله‌‌ی اول 100 باکس زیرزمینی خریداری می‌‌کنیم و با تائید آنان باکس‌‌های بیشتری تهیه می‌‌کنیم.

,

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با بیان اینکه در حال حاضر 22 دستگاه باکس جمع‌‌آوری زباله زیرزمینی در اقصی‌‌نقاط شهر نصب شده و نتیجه خوبی گرفته‌‌ایم، تصریح کرد: هزینه این باکس‌‌ها 15 تا 20 میلیون تومان می‌‌باشد و ضمن حفظ زیبایی بصری شهر، از بروز آلودگی زیست‌‌ محیطی و بوی متعفن جلوگیری می‌‌کند.

,

وی توضیح داد: به صورت مرحله‌‌ای سطل‌‌های زباله را از سطح شهر جمع‌‌آوری می‌‌کنیم تا باکس زیر زمینی قرار دهیم و امیدواریم بتوانیم در محلات و مجتمع‌‌های مسکونی نیز از این باکس‌‌ها قرار دهیم.

,

این مقام مسئول با اعلام اینکه در تبریز 2018 به تمیزی و پاکی شهر دوچندان اهمیت می‌‌دهیم، خاطرنشان ساخت: بدین منظور بازدیدهایمان را افزایش داده‌‌ایم و از آنجایی که به نظافت توجه زیادی داریم، قول می‌‌دهیم در این ایام در حوزه جمع‌‌آوری و دفن زباله مشکلی پیش نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه