اخبار داغ

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور:

حداقل منفعت برجام روشن شدن ماهیت آمریکا برای برخی مسئولین بود/سواستفاده های اخیر به دلیل ناکارامدی دولتی است که وعده می دهد و عمل نمی کند

حداقل منفعت برجام روشن شدن ماهیت آمریکا برای برخی مسئولین بود/سواستفاده های اخیر به دلیل ناکارامدی دولتی است که وعده می دهد و عمل نمی کند
امام جمعه رفسنجان گفت: حداقل منفعت برجام، روشن شدن ماهیت آمریکا برای افرادی بود که نسبت به دشمنی آمریکا باور نداشتند و برجام پرده از باطن آمریکا برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس رمضانی پور در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز با اشاره به گذشت دوسال از اجرای برجام و وعده های مسئولین در خصوص گشایش های این معاهده گفت: حداقل منفعت برجام، روشن شدن ماهیت آمریکا برای افرادی بود که نسبت به دشمنی آمریکا باور نداشتند و برجام پرده از باطن آمریکا برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

امام جمعه شهرستان رفسنجان ابراز کرد: این حداقل منفعت برجام است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشخص شد آمریکا قابل اعتماد نیست و برجام خسارت محض است و امروز می بینیم همین امر در زبان وزیر امور خارجه و رئیس جمهور جاری است.

,

وی تصریح کرد: خوشحالیم که دولتمردان ما به این باور رسیده اند که آمریکا دشمن است؛ اینکه انسان دشمن را بشناسد و بداند چه تدابیری دارد و چه فکرهایی می پروراند، خیلی خوب است.

,

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور با اشاره به اینکه رئیس جمهور در چند روز گذشته اعلام کرد برجام تا ابد می ماند، اظهار داشت: این حرفی اغراق آمیز نسبت به برجام است؛ مگر برجام معجزه است؟ رئیس جمهور قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوم در خصوص برجام وعده هایی بیان کرده که چه بسا مردم رأی را به همین لحاظ دادند.

,

وی با بیان اینکه رأی مشروع وحلال یعنی همین که فریبی ایجاد نشود، عنوان کرد: متاسفانه چنین وعده هایی داده شد و امروز مردم در بسیاری از مسائل زندگی گرفتار شده اند؛ اکثریت قریب به اتفاق جامعه در معیشت خود مانده اند و وضعیت سختی فراروی آنهاست؛ مردم در حالی درگیر مشکلات و گرفتاری ها هستند که فکر می کردند برجام نان و آب سرسفره آورده و وضعیت اشتغال را حل می کند.

,

امام جمعه شهرستان رفسنجان در خصوص جذب سرمایه های خارجی پس از برجام بیان کرد: من همیشه این تعبیر را داشته ام که خارجی ها نه تنها نانی به همراه نمی آورند، بلکه پوست پیاز هم نخواهند آورد و کاری برای ما نمی کنند؛ در سرمایه گذاری هایی که صورت گرفته، قطعا منافع چندبرابری خود را درنظر می گیرند تا در بازار ایران و با منابع خفته در کشورمان، جیب خود را پر پول کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر دولت، مسئولین و دستگاه های مربوطه به امکانات داخلی و توانمندی جوانان تحصیلکرده، خلاق و متفکر کشور اعتقاد داشته و میدان داده بودند، امروز اقتصاد مقاومتی محقق شده، بسیاری از گرفتاری هایی که مردم درگیر آن هستند رفع می شد و مردم به نظام و دولت اسلامی و ارکان آن خوشبین تر می شدند.

,

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: متاسفانه سواستفاده های اخیرا به دلیل ناکارآمدی های دولتی است که وعده می دهد و عمل نمی کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه