اخبار داغ

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان:

قاتل خاموش در زنجان 2 نفر را راهی بیمارستان کرد

قاتل خاموش در زنجان 2 نفر را راهی بیمارستان کرد
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه دو نفر خانم در اثر دود ناشی از سوختن ناقص ذغال و چوب دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده بودند، گفت: حال عمومی هر دو مصدوم مساعد گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زراعت چی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، از مسمومیت دو نفر با گاز منواکسید کربن در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: روز شنبه 30 دی ماه دو نفرخانم که توسط گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان به بیمارستان منتقل شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه این حادثه راس ساعت 20:30 روز گذشته رخ داده است، ابراز کرد: بر اساس تماس با مرکز فوریت های پزشکی، آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به موقع در محل حضور پیدا کرده است.

,

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این حادثه در روستای داشلوجه رخ داده است، عنوان کرد: دود ناشی از ذغال و چوب علت اصلی این حادثه بوده است.

,

زراعت چی با اشاره به اینکه دو نفر مصدوم توسط آمبولانس اعزامی به بیمارستان منتقل شده است، ادامه داد: اقدامات اولیه توسط تکنسین های مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان بر روی مصومان انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه دو نفر خانم (15 ،50)ساله در اثر دود ناشی از سوختن ناقص ذغال و چوب دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده بودند، خاطرنشان ساخت: هردو بیمار پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امیر المومنین انتقال یافتند و حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه