اخبار داغ

در ادامه پروژه های نیمه تمام دولت تدبیر؛

اورژانس های نیمه کاره دستاورد وعده های بهداشت و درمان دولت/جان مردم بازیچه کمبود اعتبار

اورژانس های نیمه کاره دستاورد وعده های بهداشت و درمان دولت/جان مردم بازیچه کمبود اعتبار
در حال حاضر ۲۵ پایگاه بین راهی اورژانس در سیستان و بلوچستان نیمه کاره مانده که در سایه کمبود اعتبار همچنان مردم بسیاری جان خود را از دست می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  عصرهامون، با توجه به پیشرفت علم امروزه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیازهای مهم جامعه تلقی می شود که علاوه بر پیشگیری از بیماری های واگیردار در بین مردم می تواند نیازهای اولیه درمانی را نیز برطرف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
,
علی ای حال با توجه به جاده های غیر استاندارد و نبود بزرگراه و آزاد راه مناسب در سیستان و بلوچستان اگر این خدمات در فاصله بین دو شهر قرار گرفته باشد قطعا آمار مرگ و میرها در این مسیرها کاهش می یابد.
 
,
,
هر چند در سال های اخیر کمبود بودجه ساخت بسیاری از پروژه های بهداشتی استان را به تاخیر انداخته با این وجود اورژانس های بین راهی در سیستان و بلوچستان یکی از نیازهای مردم است که باید هر چه زودتر جهت ساخت آن ها اقدامات لازم انجام شود.
,
 
,
, ,
در تماسی که برخی شهروندان خاش با پایگاه خبری عصرهامون داشتند، خواهان پیگیری اورژانس نیمه ساخته واقع در پشتکوه (بخش پیشنهادی سرحد) شدند.
 
, عصرهامون,
,
یکی از شهروندان عنوان کرد: گویا مسئولین به جان مردم اعتنایی نمی کنند.
,
در تماسی که خبرنگار عصرهامون با یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی داشت ، وی با بیان اینکه کار ساخت ۲۵ پایگاه بین راهی همزمان آغاز شده، گفت: هر کدام از این اورژانس ها به یک درصدی از پیشرفت رسیده اند ولی باید بودجه ای از وزارت بهداشت اختصاص که این پروژه ها ادامه پیدا کند.
 
, عصرهامون ,
,
وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست این بودجه داده شده یا خیر.
,
در ادامه در تماسی که خبرنگار عصرهامون با واعظی سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشت، وی با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبار مدتی عملیات اجرایی پروژه متوقف شده بود، گفت: با تزریق اعتبارات جدید، کار ساخت پایگاه اورژانس بین راهی پشتکوه  همزمان با 5 پایگاه دیگر به زودی آغاز می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه