اخبار داغ

مدیر مرکز آتش نشانی بروجن:

شب پرحادثه آتش نشانان بروجن/وقوع ۳ حادثه پیاپی

شب پرحادثه آتش نشانان بروجن/وقوع ۳ حادثه پیاپی
مدیر مرکز آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن از وقوع سه حادثه پیاپی خبر داد و گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن حوادث را امداد رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل یزدانی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: وقوع سه حادثه پیاپی در محورهای ارتباطی شهرستان بروجن شب پرحادثه ای را برای آتش نشانان رقم زد.

وی گفت: شب گذشته ساعت ۲۲:۲۲ همزمان گزارش آتش سوزی پژو در گردنه قامیشلو و برخورد پژو پارس با تریلر در میدان امام بروجن اعلام شد که سریعا دو اکیپ اطفاء حریق و امداد و نجات جاده ای به محل اعزام شد.

مدیر مرکز آتش نشانی بروجن ادامه داد: آتش نشانان با توجه به لغزنده بودن جاده در کمترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و حوادث را امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگر ساعت ۲۳:۳۰ برخورد دو تریلر در بلوار امام رضا (ع) قبل از میدان نبوت و تخلیه بار یکی از آنها در جاده سریعا اکیپ امداد و نجات جاده ای به محل حادثه اعزام شد.

مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن افزود: آتش نشانان سریعا جاده و تریلر ها را ایمن سازی کرده و بار تخلیه شده با لودر به حاشیه راه منتقل و جاده بعد از سه ساعت بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه