اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش خمین:

مقاوم‌سازی ۳۰ درصد مدارس خمین/ادامه عملیات بازسازی مدارس نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است

مقاوم‌سازی ۳۰ درصد مدارس خمین/ادامه عملیات بازسازی مدارس نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است
رئیس آموزش و پرورش خمین گفت: با توجه به اینکه برخی از مدارس خمین دارای قدمت چندین ساله و بافت فرسوده هستند، ۳۰ درصد از مدارس خمین مقاوم‌سازی و بازسازی شدند و ۲۰ درصد دیگر نیز به مقاوم‌سازی و بهسازی نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی، رئیس آموزش و پرورش خمین در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز؛ با اشاره به مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس خمین گفت: با توجه به اینکه برخی از مدارس خمین دارای قدمت چندین ساله و بافت فرسوده هستند، ۳۰ درصد از مدارس خمین مقاوم‌سازی و بازسازی شدند و ۲۰ درصد دیگر نیز به مقاوم‌سازی و بهسازی نیاز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی افزود: برای اجرای این میزان درصد مقاوم‌سازی و بهسازی، بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.

,

محمدی با اشاره به کمبود مدرسه در سطح شهرستان خمین بیان کرد: در شهرستان خمین به دلیل تراکم جمعیت دانش‌آموزی در برخی مدارس، نیاز ضروری به احداث سه مدرسه جدید در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در مناطق حاشیه‌ای و شهرک‌ها و یک مدرسه در مقطع متوسطه اول در مرکز شهر است که با پیگیری‌های انجام شده انتظار داریم برای سال تحصیلی آینده آماده شوند تا مشکل انبوه جمعیت دانش‌آموزی، در برخی از مدارس حل شود.

,

کمبود امکانات آموزشی در مدارس خمین

, کمبود امکانات آموزشی در مدارس خمین, کمبود امکانات آموزشی در مدارس خمین,

وی اظهارکرد: با توجه به اضافه شدن رشته‌های تحصیلی جدید تربیت بدنی برای دانش‌آموزان پسر و دختر و همچنین رشته موسیقی ویژه پسران و خیاطی ویژه دختران، در این مدارس کمبودهایی مانند امکانات و وسایل ورزشی، موسیقی و چرخ خیاطی وجود دارد، که تامین و رفع این کمبودها در حال پیگیری است.

,

محمدی افزود: بنا به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین و نیاز سنجی انجام شده، رشته بهداری در آینده به رشته‌های تحصیلی در دبیرستان این شهرستان اضافه خواهد شد.

,

رئیس آموزش و پرورش خمین ادامه داد: در سال گذشته ۲ باب مدرسه ۶ و ۱۲ کلاسه با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین شهرستان خمین با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیدند.

,

وی افزود: ۲ باب مدرسه دیگر نیز در شهرستان خمین و روستای شهابیه توسط خیرین در دست ساخت است که برای سال تحصیلی ۹۷_ ۹۸ آماده بهره برداری می‌شوند.

,

محمدی یادآوری کرد: شهرستان خمین با داشتن آثار تاریخی به ویژه بیت تاریخی امام راحل(ره)، از جمله شهرهای با قابلیت گردشگری در استان مرکزی است که بازدیدکنندگان و مسافران بسیاری از اقشار فرهنگی کشور به زادگاه امام دارد که به منظور خدمات‌رسانی بیشتر و مطلوب به فرهنگیان، آموزش و پرورش خمین در حال پیگیری احداث مرکز رفاهی فرهنگیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه