اخبار داغ

مسئول تشکل‌های مردمی دهه فجر ابرکوه خبر داد

افتتاح 5 واحد مسکونی مددجویی و اهداء 10 جهیزیه به نوعروسان ابرکوهی

افتتاح 5 واحد مسکونی مددجویی و اهداء 10 جهیزیه به نوعروسان ابرکوهی
مسئول ستاد همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر ابرکوه گفت: افتتاح 5 واحد مسکونی مددجویی و اهداء 10 مورد جهیزیه به نوعروسان، از برنامه های اجرایی این ستاد در دهه مبارک فجر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سروابرکوه، کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر ابرکوه در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروابرکوه,

سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد(ره) و مسئول ستاد همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی ابرکوه، به بیان اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ایام ا... دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز برچیده شدن حکومت های ستمگر و زورگوی دنیاست و ما هر سال شاهد زمین خوردن دیکتاتورها در دنیا هستیم، چرا که این انقلاب همیشه ماندگار و الگویی برای همگان است.

,

حسینی در ادامه افزود: امید آفرینی، بصیرت افزایی، خودباوری، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، دشمن شناسی و همدلی و همزبانی باید در برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد.

,

مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی شهرستان ابرکوه افزود: وظیفه ما و همه مسئولین، یادآوری، حفظ ارزش ها و انتقال آن به نسل های آینده است و برنامه های ایام ا... دهه فجر حرکتی است بر علیه دشمنان نظام و به لطف خداوند این انقلاب روز به روز شکوفاتر می شود.

,

حسینی از اجرا نمودن طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده های معلولان در ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: 5 واحد مسکونی مددجویی در دهه فجر افتتاح می شود و 10 مورد اهدا جهیزیه به نوعروسان صورت خواهد گرفت.

,

گفتنی است توزیع 280 سبد کالا و 200 دست غذای گرم، پرداخت وام اشتغال، دیدار با خانواده شهدا، توزیع 100بن پوشاک، برگزاری مراسم پیروزی انقلاب و شهادت حضرت زهرا(س)، برنامه های ورزشی، آموزشی و گروهی توسط کانون شهید چمران، انجام مسابقات نقاشی و کتابخوانی در طول دهه فجر توسط این کمیته انجام می شود.

,

لازم به ذکر است روسای تامین اجتماعی، بنیاد مسکن و نمایندگان ادارات تبلیغات اسلامی، بهزیستی، بنیاد شهید ابرکوه و همچنین مسئولان موسسات خیریه آبشار عاطفه ها و نیکوکاری مصلی در این جلسه حضوری فعال داشتند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه