اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مرحله سوم اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی آغاز شد/بازدید ۶۰۰۰ دانش‌آموز از مناطق عملیاتی جنوب

مرحله سوم اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی آغاز شد/بازدید ۶۰۰۰ دانش‌آموز از مناطق عملیاتی جنوب
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در اولین کاروان از سومین مرحله اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی 270 دانش‌آموز پسر شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مراسم اعزام  اولین گروه از مرحله سوم کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر شهرستان اراک با همکاری سپاه و ناحیه دو آموزش‌وپرورش این شهرستان با  حضور برخی از مسئولان در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سرهنگ محمد تقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ هدف از اعزام این کاروان‌ها در قالب اردوی راهیان نور در میان دانش‌آموزان را ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و آشنا کردن نسل آینده‌ساز موجب بیمه شدن جامعه اسلامی از گزند دشمنان نظام می‌شود.

, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه کاروان‎های راهیان نور در سطح کشور به عنوان یک برنامه شاخص فرهنگی نقشی مهم در این مسیر دارد، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی مناطق عملیاتی، تداعی کننده ایثار و شهادت دلاورمردان و رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و انقلاب است و اثرگذاری بیشتری بر نسل آینده‌ساز دارد.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز 270 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم مدارس ناحیه 2 شهرستان اراک به در قابل 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

,

امینی افزود: مدت سفر کاروان راهیان نور سه روز است که دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، فاو و یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین هویزه، والفجر و شهدای گمنام اهواز بازدید می کنند؛ همچنین در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه سهیمه ابلاغی راهیان نور امسال برای استان 8500 نفر است، گفت: تاکنون 6 هزار دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی اعزام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم با مساعد بودن شرایط آب و هوایی بیشتر از سهیمه ابلاغی امسال اعزام راهیان نور داشته باشیم.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: سومین مرحله از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی خواهران نیز از اول اسفندماه آغاز خواهد شد، که باتوجه به حجم اعزامی از راهیان نور دانش‌آموزان دختر پیش بینی می‌کنیم 3 یا 4 گروه دیگر اعزام داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه