اخبار داغ

رئیس اداره راهداری بانه:

34 راه روستایی بانه برف روبی شد/ تقریبا تمام راه های روستایی بانه باز است

34 راه روستایی بانه برف روبی شد/ تقریبا تمام راه های روستایی بانه باز است
رئیس اداره راهداری بانه با بیان اینکه 34 راه روستایی بانه برف روبی شده است گفت: تقریبا تمام راه های روستایی بانه باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انور طاهایی در گفت و گو با آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اثر بارش سنگین برف از عصر روز جمعه تا بامداد روز شنبه 30 دی ماه سالجاری راه ارتباطی 37 روستا در بانه مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,


وی افزود: با تلاش بی وقفه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه راه ارتباطی 34 روستای این شهرستان که در اثر بارش شدید برف مسدود شده بودند بازگشایی شد.

,
,

طاهایی با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی  3 روستای دیگر همچنان ادامه دارد ابراز امیدواری کرد که تا پایان امروز راه این 3 روستای دیگر نیز بازگشایی خواهند و می توان گفت که تقریبا  تمام راه های روستایی بانه باز است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه تصریح کرد: عملیات بازگشایی و برف روبی راه های روستایی توسط 8 اکیپ با بکارگیری دوازده دستگاه ماشین الات برف روبی و یازده دستگاه تراکتور انجام شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه های اصلی روستایی و بین شهری در شهرستان بانه باز است و تردد در آنها به روال معمول در جریان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه