اخبار داغ

تا پایان سال شاهد افزایش قیمت در تالارها نخواهیم بود/رسته ای به نام قلیان سرا وجود ندارد

تا پایان سال شاهد افزایش قیمت در تالارها نخواهیم بود/رسته ای به نام قلیان سرا وجود ندارد
رئیس اتحادیه تالار های پذیرایی و مجالس ارومیه ضمن بیان اینکه تا پایان سال شاهد افزایش قیمت در تالار ها نخواهیم بود گفت: رسته ای به نام قلیان سرا تعریف نشده است و این معضل در حال تبدیل شدن به فرهنگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خسرو صفامهر در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به شرایط احداث و دریافت مجوز تالار ها اظهار داشت: هیچ گونه استعلامی از امور اراضی انجام نمی شود و در صورت تایید صلاحیت های سه گانه اعم از فردی مکانی و ترافیکی مجوز ساخت تالار به فردا داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: پس از صلاحیت های ۳گانه استعلام دارایی و بهداشت صورت می گیرد.

,

رسیدگی به تخلفات واحدها در هیئت رسیدگی به تخلفات

, رسیدگی به تخلفات واحدها در هیئت رسیدگی به تخلفات, رسیدگی به تخلفات واحدها در هیئت رسیدگی به تخلفات,

رئیس اتحادیه تالار های پذیرایی و مجالس ارومیه در خصوص رسیدگی به تخلفات تالار ها ابراز کرد: تخلفات تالار ها در هیئت حل اختلاف رسیدگی شده و از معرفی به مقامات قضایی جلوگیری می شود.

,

صفامهر تصریح کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات تالارها وجلوگیری از تخلفات احتمالی در هر هفته دو روز بازرسی های سر زده از واحدها به عمل می آید.

,

وی همچنین در خصوص رسیدگی به مسائل مربوط به غذاخوری ها و قلیان سراها گفت: کد رسته ای به نام قلیان سرا وجود ندارد و اکنون تبدیل به فرهنگ شده است و بنابر ماده ۱۳قانون خوردن و آشامیدن استعمال دخانیات در محل های غدا خوری ممنوع است.

,

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و مجالس ارومیه در خصوص پلمپ و فک پلمپ واحد های متخلف اظهار داشت: واحد های متخلف پس از معرفی به اداره اماکن پلمپ می شود و عمده علل پلمپ واحدها به دلیل ماده ۲۷یا همان نداشتن پروانه کسب بوده است.

,

صفامهر ادامه داد: در صورت پلمپ به دلیل تداخل صنفی فرد خاطی باید نسبت به رفع تداخل اقدام کند که در صورت رفع نسبت به فک پلمپ آن اقدام می شود.

,

۲۰واحد در سال جاری پلمپ و رفع پلمپ شده است

, ۲۰واحد در سال جاری پلمپ و رفع پلمپ شده است, ۲۰واحد در سال جاری پلمپ و رفع پلمپ شده است,

وی در خصوص تعداد واحد های پلمپ شده در سال جاری ابراز کرد: بنابر ماده ۲۷و۲۸و تخلفات نربوط به این موارد تعداد ۲۰واخد تاکنون پلمپ و نسبت به رفع پلمپ آن اقدام شده است.

,

رئیس اتحادیه تالار های پذیرایی و مجالس ارومیه همچنین در خصوص نرخ تالارها افزود: تالار ها درجه بندی شده اند و قیمت هر کدام مربوط به درجه آن است در صورت ارتقای درجه تالار ها قیمت آن نیز افزایش می یابد.

,

صفا مهر تاکید کرد: تعداد ۷۷ تالار درجه ۱و ۱۰ تالار درجه ۲ و۳ وجود دارد.

,

وی همچنین در خصوص نرخ مربوط به تالار ها عنوان کرد: در چند سال اخیر هیچ گونه افزایش قیمتی در تاالار ها نداشتیم و  تا پایان سال نیز شاهد افزایش قیمت در تالار ها و مجالس نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه