اخبار داغ

به هلاکت رسیدن شماری از نظامیان سودانی توسط رزمندگان یمن+تصاویر

به هلاکت رسیدن شماری از نظامیان سودانی توسط رزمندگان یمن+تصاویر
رزمندگان یمنی موفق شدند شماری از نظامیان سودانی و شورشیان وابسته به منصور هادی را در شمال یمن، به هلاکت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده ها تن از عناصر نظامی سودان به همراه شمار زیادی از مزدوران وابسته به «منصور هادی»، رئیس جمهور مستعفی یمن موجود در جنوب کشور عربستان، حمله سنگینی را با هدف نفوذ به مناطق تحت کنترل رزمندگان«انصارالله» در صحرای«میدی» واقع در شمال غرب استان «حجه» آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای انصارالله مستقر در منطقه موفق شدند، نظامیان سودانی و شورشیان را قبل از ورود به مواضع خود شناسایی کنند و با آن ها درگیر شوند.

,

شبکه خبری«المسیره نت» اعلام کرد: رزمندگان انصارلله توانستند با اقدام به موقع خود نفوذ نظامیان سودانی و شورشیان را به منطقه خنثی کنند و بعد از درگیری چند ساعته توانستند پیشروی آن ها را در منطقه کاملا متوقف کنند.

,

نیروهای یمنی در نهایت موفق شدند، با کشته و زخمی کردن ده ها نظامی سودانی و شورشی وابسته به هادی، هم قطارانشان  را از منطقه فراری دهند.

,

به گفته«المسیره نت»،نیروهای یمنی توانستند علاوه بر انهدام ده ها تانک،خودروی نظامی و سلاح، مقادیر زیادی از تجهیزات را نیز به غنیمت بگیرند.

,

به گفته منابع میدانی، نظامیان سودانی وشورشیان قصد داشتند با اشغال مناطق شمال غربی استان حجه یمن، امنیت را به بخشی از مناطق مرزی جنوب کشور عربستان بازگردانند.

, ,
 
,
 
,

مقام های سعودی شمار زیادی از نظامیان سودانی و شورشیان وابسته به منصور هادی را در مناطق جنوبی خود با کشور یمن مستقر کرده است تا شمار تلفات نظامی خود را کاهش دهد.

,

نیروهای یمنی در سه سال گذشته موفق شدند، هزاران نظامی سودانی،سعودی و شورشی وابسته به هادی را در مناطق مرزی با کشور عربستان به هلاکت برسانند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه