اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه:

دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در سرخه افتتاح می شود

دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در سرخه افتتاح می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه از افتتاح دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان سرخه در بهمن ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فیض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: این اداره در راستای ایجاد فضای پرنشاط در دهه مبارک فجر سعی کرده تمام توان خود را بکار بندد تا برنامه های متنوعی را برای عموم  مردم به  اجرا  کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه همواره باید قدردان و قدرشناس برکات نظام و انقلاب اسلامی باشیم، گفت: انقلاب اسلامی با تفکر فرهنگی به رهبری امام خمینی(ره) در سال 57 شکل گرفت و این انقلاب دارای پشتوانه و تفکر  است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با تاکید بر اینکه مردم در هر دهه فجر انتظار ایجاد فضای پرنشاط فرهنگی و هنری از متولیان فرهنگ و هنر را  دارند، عنوان کرد: نقش و جایگاه و تأثیر حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه نقش آفرینی هنرمندان در ایام دهه فجر، ضرورتی انکارناپذیر است.

,

فیض بیان کرد: از مهمترین اقدامات دهه مبارک فجر این اداره افتتاح دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان سرخه 25 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری باران  است؛ و امیدواریم این اقدام گامی مؤثر در اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان باشد.

, .,

وی به دیگر برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های این اداره برگزاری "جشنواره عکس سور نگاه" است که در دو بخش حرفه و مردمی برگزار خواهد شد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه ابراز کرد: برگزاری جشنواره عکس سور نگاه بر عهده انجمن سینمای جوان سرخه  است و و شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را با موضوعات  "جاذیه های گردشگری شهرستان سرخه"، "دست آفریده های گردشگری شهرستان"، "میراث فرهنگی و المانهای شهری و روستایی"، "بافت و مناظر شهری و روستایی"،  "زیرساخت و پتانسیل های فرهنگی، هنری و ورزشی"، "حقوق شهروندی و هنجارها و آسیبهای اجتماعی شهرستان سرخه" به انجمن ارسال کنند.

,

فیض گفت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی، اهدای کتاب به کتابخانه ها و کانونهای مساجد، برگزاری جشن های انقلاب با هماکاری فرماندار و سایر ادارت، دیدار با امام جمعه شهرستان و  آذین بندی و فضاسازی از جمله برنامه های تدارک دیده این اداره برای برپایی باشکوه ایام دهمه مبارک فجر است.

,

وی همچنین در پایان از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری توسط کانون های فرهنگی هنری شهرستان در مساجد و برگزاری جُنگ شادی ویژه دانش آموزان در بهمن ماه خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه