اخبار داغ

فرمانده انتظامی خاش خبر داد؛

کشف مقادیری سلاح جنگی و مهمات از چند منزل مسکونی در شهرستان خاش!/ بیش از هفت تن مواد مخدر در 10 ماهه اخیر کشف شد + تصاویر

کشف مقادیری سلاح جنگی و مهمات از چند منزل مسکونی در شهرستان خاش!/ بیش از هفت تن مواد مخدر در 10 ماهه اخیر کشف شد + تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در چند منزل مسکونی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیری سلاح و مهمات و نیز مواد مخدر توسط قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل دپو سلاح های جنگی و مواد مخدر را در چند منزل مسکونی شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، به آن سوی مرز متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با این سلاح و مهمات حوادث تروریستی را در سطح استان انجام دهند،  خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچیان یک قبضه سلاح گرینف با 800 گلوله، یک قبضه کلاشینکف با 200 فشنگ، دو  قبضه سلاح شکاری به همراه 30 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین دو دستگاه پژو سواری و دو دستگاه تویوتا هم در این عملیات کشف شده است.
سرهنگ ثمره حسینی گفت: در 10 ماهه سالجاری مقدار هفت تن و پانصد کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان در شهرستان کشف و ضبط شده که نسبت  به مدت مشابه سال اخیر 20 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: دستگیری معتادان و قاچاقچیان 100 درصد نسبت به سال اخیر افزایش داشته است و باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم و با دادن آموزش‌های لازم و آگاهی رسانی از نظرات ارزنده مردم در ایجاد امنیت و نظم بیشتر بهره ببریم.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، خاطرنشان کرد:  نظم و قانون پایه و اساس کار نیروی انتظامی است و  باید تلاش شود در همه ماموریت ها با توجه به تجهیزات موجود برای کسب موفقیت از تمام توان استفاده شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش با تقدیر از همکاری مردم با پلیس، تصریح کرد: دستگیری مخلان امنیت و آسایش مردم در این شهرستان نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسیار موثری در موفقیت ها و نتایج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه ماهیت اصلی نظام خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار است، افزود: جدایی مرز شرارت از انسانهای بی گناه مسئله جدی است که همیشه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه طرح امنیت اجتماعی تاکنون رضایت بسیار زیاد شهروندان را در پی داشته است، اذعان کرد: بدون شک افزایش ارتقای کیفی احساس امنیت در شهرستان، برخورد جدی با سارقان و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در راستای آسایش و رفاه شهروندان بوده و در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش اظهار کرد: شهروندان خاشی می توانند هرگونه ناهنجاری و مواد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه