اخبار داغ

رئیس حفاظت محیط زیست طارم:

نبود صنایع آلاینده‌ بستر پاکی هوا را در طارم را فراهم کرده است/ طارم یکی از مناطق با آب و هوای پاک در کشور

نبود صنایع آلاینده‌ بستر پاکی هوا را در طارم را فراهم کرده است/ طارم یکی از مناطق با آب و هوای پاک در کشور
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: شهرستان طارم قطب کشاورزی استان است، منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع وسیعی دارد و فاقد صنایع آلاینده زاست، از هوای آلوده در آن خبری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک مراسمی با همین عنوان با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم، مربیان و دانش آموزان مدرسه شهید سیاری شهر آب بر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

سید رضا معافی مدنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم در این مراسم اظهار داشت: اهالی شهرستان طارم باید قدر این نعمت ارزشمند الهی یعنی هوای پاک را بدانند و در نگهداری منابع طبیعی و حیات وحش بی بدیل این منطقه کوشا باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: شهرستان طارم دو منطقه حفاظت شده سرخ آباد و شکار ممنوع خرمنه سر را در خود جای داده است که گونه های حیات وحش متنوع شامل کل و بز، پلنگ، گرگ، خرس، گربه وحشی، سیاه گوش، روباه و پرندگانی نظیره کبک و تیهو و انواع پرندگان شکاری را دارد.

,

معافی مدنی خاطر نشان کرد: طی سرشماری سالانه، حیات وحش شهرستان طارم شاهد افزایش جمعیت گونه کل و بز کوهی نسبت به سال قبل بوده که با حفاظت بیشتر و همکاری مردم این جمعیت قابلیت افزایش بیش از این را دارد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم اظهار کرد: از آنجایی که شهرستان طارم قطب کشاورزی استان است، منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع وسیعی دارد و فاقد صنایع آلاینده زاست، از هوای آلوده در آن خبری نیست.

,

وی در ادامه ضمن تشکر از اهالی شهرستان طارم در نگهداری و حفاظت از محیط زیست پیرامون خود یادآور شد: یکی از دلایل اصلی وجود هوای پاک در شهرستان طارم وجود این اکوسیستم ناب در سطح این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه