اخبار داغ

خواهر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان:

«پرویز» رفت تا تکفیری ها دستشان به قبر حضرت زینب(س) نرسد/برادرم عطش شهادت داشت وعاشقانه به سوریه رفت

«پرویز» رفت تا تکفیری ها دستشان به قبر حضرت زینب(س) نرسد/برادرم عطش شهادت داشت وعاشقانه به سوریه رفت
خواهر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان گفت: پرویز رفت تا تکفیری ها دستشان به قبر حضرت زینب(س) نرسد و عقیده اش این بود که این حضرت در دوران اسارت رنج های بسیاری کشید تا دین اسلام بماند و حال نوبت ماست تا برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت تا آخرین قطره خون خود دفاع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، هنوزم هستند جوانان زیادی که دفاع از مقدسات و اسلام را حتی در خارج از مرزهای ایران هم بر خود واجب دانسته و برای دفاع از مرقد حضرت زینب(س) حاضر به شهادت هستند؛آنان با خون خود از یک فتنه جهانی جلوگیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

شهید پرویز بامری، تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان بود که در سوم آذرماه سال ۹۴ به صف شهیدان مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه پیوست.

,

در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س)، با شهناز بامری خواهر شهید بسیجی پرویز بامری تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان به گفتگو نشستیم تا راز پروانه شدن و پرواز این شهید را از زبان خواهر بشنویم و بدانیم چه شد که شربت شهادت به این شهید تقدیم و جزء یاران حسینی امام حسین(ع) در زمان کنونی شد.

,

خواهر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان هدف شهیدبامری از حضور در سوریه را  دفاع از حرم حضرت زینب (س) دانست و گفت: پرویز رفت تا تکفیری ها دستشان به قبر حضرت زینب(س) نرسد و عقیده اش این بود که این حضرت در دوران اسارت رنج های بسیاری کشید تا دین اسلام بماند و حال نوبت ماست تا برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت تا آخرین قطره خون خود دفاع کنیم.

,

, ,

وی بیان داشت: قبل از اعزام به سوریه کارگری می‌کرد و تمام پولش را به پدر می‌داد تا کمک حال ایشان باشد. برادرم حتی در دانشگاه رشته کشاورزی قبول شد اما بخاطر کمک‌خرج پدر بودن به دانشگاه نرفت. زمان خدمت یا زمانی که در سوریه بود هم وقتی تماس می‌گرفت بارها تاکید می‌کرد که حتما پیش پدر بروید و بگویید که حلالم کند.

,

خواهر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان اظهار داشت: تقریبا دو سه روز پس از عاشورا به سوریه اعزام شد و ۱۲ روز در سوریه بود و سرانجام در روز ۳ آذر سال ۹۴ به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید و ۸ آذرماه پیکر مطهرش بر روی دستان مردم شهید پرور  جازموریان تشییع شد.

,

, ,

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که شهید بیشتر از همه به چه چیزی توصیه و تاکید داشت گفت: ادامه دادن راه شهداء و پیروی از ولایت فقیه یکی از مهمترین توصیه های شهید بود و در یک دست‌نوشته‌ای که پس از شهادتش پیدا کردیم، برایمان همین چیزها را نوشته. که مثلا «هیچگاه از خط ولایت و شهداء جدا نشوید هر که با شما بدی کرد شما با خوبی پاسخش را بدهید. در سلام کردن پیش‌قدم باشید. شما سلام کنید، مهم نیست آدم‌ها جوابت را بدهند یا ندهند» و مسائل این‌چنینی. همیشه از لباس و غذا و مال خودش می‌گذشت و به دیگران می‌داد. روی حلال و حرام هم بشدت حساس بود.

,

Image result for ‫شهید پرویز بامری‬‎

, Image result for ‫شهید پرویز بامری‬‎,

شهناز در حالی که بغض راه گلویش را گرفته بود گفت: پرویز تنها چهار سال داشت که مادرمان به رحمت ایزدی رفت و من برای پرویز مادری کردم.برادرم بسیار مهربان، دلسوز و قدردان پدر و خانواده بود،همیشه توصیه به خوب بودن و احترام به یکدیگر داشت و خود نیز آن را رعایت می کرد و کودکان را بسیار دوست داشت.

,

شهید پرویز بامری جوان ۲۱ساله زهکلوتی که با شنیدن نام نویسی و اعزام به سوریه پیش قدم شد علی رغم مخالفت ها وممانعت های فراوان خواهر، پرویز به یگانهای مدافع حرم در سوریه ملحق شد و سر انجام سوم در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س)بال در بال ملائک گشود و خواهران شهید زینب‌وار رسالت پاسداری از خون این شهداء و تحقق خواسته وی مبنی بر ولایت‌داری و استکبارستیزی را بر عهده گرفتهاند.

, شهید پرویز بامری جوان ۲۱ساله زهکلوتی که با شنیدن نام نویسی و اعزام به سوریه پیش قدم شد علی رغم مخالفت ها وممانعت های فراوان خواهر، پرویز به یگانهای مدافع حرم در سوریه ملحق شد و سر انجام سوم در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س)بال در بال ملائک گشود و خواهران شهید زینب‌وار رسالت پاسداری از خون این شهداء و تحقق خواسته وی مبنی بر ولایت‌داری و استکبارستیزی را بر عهده گرفتهاند., شهید پرویز بامری جوان ۲۱ساله زهکلوتی که با شنیدن نام نویسی و اعزام به سوریه پیش قدم شد علی رغم مخالفت ها وممانعت های فراوان خواهر، پرویز به یگانهای مدافع حرم در سوریه ملحق شد و سر انجام سوم در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س)بال در بال ملائک گشود و خواهران شهید زینب‌وار رسالت پاسداری از خون این شهداء و تحقق خواسته وی مبنی بر ولایت‌داری و استکبارستیزی را بر عهده گرفتهاند.,

جازموریان در۶۵کیلومتری شهرستان رودبار جنوب استان کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه