اخبار داغ

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛

چرا در سالگرد دو سالگی خورشیدِ تابان، سکوت تنها راهبرد مسئولین و رسانه هایشان شده؟

چرا در سالگرد دو سالگی خورشیدِ تابان، سکوت تنها راهبرد مسئولین و رسانه هایشان شده؟
بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: چرا در سالگرد دو سالگی خورشیدِ تابان، سکوت تنها راهبرد مسئولین و رسانه هایشان شده؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد همزمان با ایام سالگرد دو سالگی برجام، بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

آنچه که از ابتدای اسلام تا به امروز در زمره مدیریت وحکومت امامان معصوم قرار گرفته و امروز نیز باید توسط دولتمردان اجرایی شود نگاه به دو نکته اساسیست که میتواند پیشرفت یک کشور را در تمامی مسائل فراهم نماید: اول توجه به نفوذ در تصمیمات و پرداختن به حواشی و مسائل فرعی به جای اصل موضوعات  ودوم عدم توجه به مدیریت جهادی وداخلی ومعطوف نساختن تمام توان خود بر همیاری ؛ این نکات از مواردیست که رهبر معظم انقلاب بارها وبارها به دولتمردان تذکر داده اند و یادآور شده اند؛ که توجه به این نکات اساسی مسیر پیشرفت کشور را هموار می‌کند.

,

متاسفانه امروز عدم توجه به بسیاری از مسائل اساسی و راهبردها باعث شده که در مواردی کلان در جا زده وسکون داشته و تنها زمان رابرای بهره برداری دشمنان خود ومنفعت آنان درمقابل خود فراهم آوریم؛ یکی از همین موارد مسئله ی برجام است که بسیاری از توان حرکتی دولت را متوقف بر این مسئله نموده و تا به امروز هیچ دستاوردی درمقابل منفعت وبهره برداری دشمنان نداشته ایم وتنها پنجره ای برای ورود دشمنان این کشور به مسائل اساسی مردم را فراهم نموده ایم.

,

امروز باید از دولتمردان پرسید که دستاورد برجام تا به امروز به جز هزینه از دستاوردهای کشور وخسارت براین سرمایه ها ونفوذ بیگانه در مراکز تصمیم ساز چه بوده است؟

,

از وعده هایی که این مسئولان متذکر شده بودند انتقاد پذیری، تحمل منتقد و پذیرا بودن پیشنهادات آنها بود  اما درهمین ایام تصویب برجام؛ روزی که  منتقدین، بی عهدی دشمن را متذکر شدند؛  طرفداران برجام آن ها را دلواپسان خطاب میکردند واین افراد را خواهان توقف پیشرفت اقتصادی کشور به مردم معرفی میکنند.

,

این ایام درسالگرد دوسالگی برجام، چرا مسئولان ارشد دولتی راهبرد  سکوت را در ازای گزارش عملکرد این سند دوساله خطاب به مردم اتخاذ نموده اند؟؟

,

تیترهای روزنامه هایی که روزی  بهانه  حل مشکلات  اقتصادی  را به پذیرفتن برجام در اذهان مردم سیاهه میکردن امروز چه گزارشی از پیشرفت این سند چند ساله دارند که به ازای سن او توان خواندن باید داشت  ؟؟

,

متاسفانه امروز در دوسالگی این سندِ خورشید تابان شاهد آن هستم که  هم چرخ اقتصادی پنچر هست وهم چرخ هسته ای؛ این روزها و با گذشت مدت زیادی و متحمل شدن خسارات بسیاری درحوزه اقتصادی وبین الملل وعلمی از سوی کشور؛ همچنان  عده ای ازمسئولان کشوری نمیخواهند از نگاه مطلق به بیرون کشور و فرهنگ لیبرالی حاکم در دستگاه دولت دست بر دارند؟؟

,

در گذشته که بسیاری از طرفداران برجام منتقدان این سند را به قلم  تهدید فرا میخواندند باید خطاب به آنان گفت آیا زمان آن فرا نرسیده است که گزارشی از عملکرد این سند ونحوه ادامه آن به مردم داشته باشید؟

,

و در پایان ما دانشجویان انقلابی استان کرمان اعلام میداریم ازآنجا که دانشجو نقش اساسی در مسائل اساسی کشور ایفا نموده دراین مسئله نیز از احقاق حقوق اساسی کشورومردم درقبال پذیرفتن این سند لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد واز تمامی مسئولان دولتی به خصوص جناب آقای ظریف وزیر امورخارجه ومعاونان ایشان می خواهیم با حضور درمیان قشر دانشجو نسبت به ارائه گزارش درقبال سند برجام اقدام نمایند زیرا همگان منتظر شنیدن گزارش آنان در وقتی مقتضی هستیم !!

,

باشد که با اتخاذ فرهنگ و مدیریت جهادی و اِعمال صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور را حل وبا اتکا به نیروی جوان و انقلابی مشکلات را از میان برداشته البته باید در طی این مسیرفقط ایمان و اراده جدی واتکا به راهبردهای ولایت داشت .

,

والسلام علیکم

,

۱بهمن ماه۱۳۹۶

,

بسیج دانشجویی استان کرمان

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه