اخبار داغ

رایزنی برای رفع توقیف ۲۵ دستگاه چاپ در گمرک

رایزنی برای رفع توقیف ۲۵ دستگاه چاپ در گمرک
مدیرکل دفتر چاپ ارشاد از رایزنی با وزارت صنعت‌، معدن و تجارت برای رفع توقیف ۲۵ دستگاه چاپ در گمرک کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرزاد دانش، مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماندن برخی از دستگاه‌های چاپ خریداری شده توسط چاپخانه‌ها در گمرک به دلیل قانون وزارت صنعت برای ورود دستگاه‌های 2013 به بعد در کشور گفت: پس از انتقال صنعت چاپ به وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت پیش‌بینی می‌کردیم که اشکالاتی در روند کار پیش بیاید‌؛ به همین منظور برای راه‌انداختن کار فعالان این صنعت‌، ما به دوستان گفته بودیم که تا آخر آبان ماه ثبت سفارش کنند‌، اما یکسری از دوستان نه ثبت سفارش ما را کردند و نه می‌خواهند طبق قانون وزارت صنعت پیش بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:  حدود 25 دستگاه چاپ در گمرک ورودی به کشور مانده است،‌ البته من دلیل توقف ورود همه این دستگاه‌ها را نمی‌دانم‌، ممکن است برخی به دلیل عدم رعایت قوانین مانده باشند‌ و تنها بخشی از آن‌ها تولید 2008 به بعد باشند. ما با دوستان وزارت صنعت مذاکراتی داشتیم،‌ تا فهرست دوستانی را که دستگاه‌هایشان در گمرک مانده است،‌ به وزارت صنعت دهیم تا مشکلشان حل شود.

,

دانش تصریح کرد:‌ دوستان صنف چاپ باید با وزارت صنعت و اتاق اصناف برای حل مشکل ورود دستگاه‌های چاپ تولید 2008 به کشور مذاکراتی داشته باشند،‌ ما نیز از دوستان صنف چاپ خواستیم تا شرایط این صنعت را درک کنند.

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه