اخبار داغ

شهردار میاندوآب:

مطالعات طرح پسماند میاندوآب به اتمام رسیده است/ پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح پسماند میاندوآب

مطالعات طرح پسماند میاندوآب به اتمام رسیده است/ پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح پسماند میاندوآب
شهردار میاندوآب گفت: اقدامات لازم برای تسریع در ساماندهی پسماند شهری انجام گرفت و خوشبختانه طرح مطالعاتی پسماند میاندوآب به اتمام رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول ملکی در گفت و گو با زرین خبر با اشاره به موضوع پسماند شهری میاندوآب، اظهار کرد: موضوع پسماند شهری در میاندوآب و دفن آن یک موضوع مهم و اساسی است که در گذشته متاسفانه مکان یابی درست انجام نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شهردار میاندوآب افزود: در همین راستا نیز اقدامات لازم برای تسریع در ساماندهی پسماند شهری انجام گرفت و خوشبختانه طرح مطالعاتی پسماند میاندوآب به اتمام رسیده است.

,

وی با اشاره به شروع طرح توجیهی و آماده سازی نقشه های اجرایی، گفت: نقشه برداری و توپوگرافی محل اجرای پسماند توسط همکاران در حال آماده سازی است و خوشبختانه مسئولان شهرستانی و استانی نیز در این زمینه پیگیر هستند.

,

ملکی تصریح کرد: بر اساس اعلام معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی، برای اجرای طرح پسماند میاندوآب ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

شهردار میاندوآب اظهار کرد: با حمایت مسئولان و با پیگیری های انجام گرفته، در سایت جدید دفن پسماند شهری، شاهد دفن بهداشتی و فنی زباله و پسماند خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه