اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان کبودراهنگ مطرح کرد؛

آغاز پذیرش طلبه خواهر در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کبودراهنگ

آغاز پذیرش طلبه خواهر در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کبودراهنگ
مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)شهرستان کبودراهنگ از آغاز پذیرش این حوزه خبر داد و گفت:علاقه مندان دارای مدرک دیپلم می توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری و اینترنتی ثبت نام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب ترکمان مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)کبودراهنگ در گفتگو با کورنگ با توجه به آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهر در سراسر استان اظهار داشت:پذیرش حضوری و اینترنتی حوزه ی علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)شهرستان کبودراهنگ همزمان با سراسر حوزه های علمیه خواهران در استان همدان از سوم بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران کبودراهنگ در مقطع سطح 2فعالیت می کند افزود:حوزه علمیه کبودراهنگ از علاقه مندان دارای مدرک دیپلم در مقطع سطح 2 ثبت نام خواهد کرد.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برگزاری همزمان این پذیرش در سطح کشور گفت:در تمامی حوزه های علمیه خواهران کشور این پذیرش به صورت همزمان انجام می شود و علاقه مندان بدون محدودیت سنی و پرداخت هزینه ای می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

,

وی شرایط برای حضور علاقه مندان را بسیار مناسب دانست و اضافه داشت:با توجه به فراهم شدن خوابگاه حوزه علمیه خواهران این شهرستان علاقه مندانی که از مناطق دور دست این شهرستان جهت تحصیل در این حوزه مشغول بودند دیگر مشکل رفت و آمد نخواهند داشت.

,

ترکمان با اشاره به اهداف حوزه های علمیه در سراسر کشور تصریح کرد:زنان نقش بسیار مهمی در تربیت خانواده ها دارند و اهدف اصلی حوزه های علمیه تربیت و پرورش زنان با فضیلت است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه