اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر:

نظارت بر فعالیت ادارات تشدید می‌شود/ ایجاد یاس در افکار عمومی به نفع جامعه نیست

نظارت بر فعالیت ادارات تشدید می‌شود/ ایجاد یاس در افکار عمومی به نفع جامعه نیست
فرماندار مشگین‌شهر گفت: نباید در داخل کشور با ایجاد مرزبندی، وحدت و هماهنگی بین مردم و نظام خدشه دارشود لذا ایجاد یاس و ناامیدی در افکار عمومی هیچ گاه به نفع جامعه نبوده و نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر در کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اجرای مصوبات این کمیسیون خواستار جلب رضایت مردم توسط ادارات شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

وی افزود: امنیت اجتماعی با مشارکت حداکثری مردم در بخش های مختلف بدست خواهد آمد و مسولان باید زمینه مشارکت اجتماعی قشرهای مختلف جامعه را فراهم کنند.

,

رحیمی زاد شفاف سازی فرایند اداری، اجرای طرح‌های تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی جامع از اهداف و خدمات سازمان، دید فرا سازمانی به پدیده‌های اجتماعی را از اولویت اصلی اعضای کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی خواند و بر تشدید نظارت بر فعالیت ادارات تاکید کرد.

,

فرماندار مشگین‌شهر نقش آموزش‌های شهروندی و آشنایی با قوانین را مهم ارزیابی کرد و گفت: در مشگین‌شهر رضایت از سیستم حمل و نقل عمومی به عنوان یک خدمت اجتماعی در سطح پایین بوده و ارتقاء رضایت در این بخش مستلزم نظارت دقیق و آشنا کردن فعالان این بخش با قوانین و ضوابط  است.

,

وی با بیان اهمیت نظارت گفت: بازدید سر زده از ادارات و  بانک ها انجام یافته و بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

,

رحیمی‌زاد با انتقاد از برخی طرز برخوردها در رابطه با عملکرد دولت اظهار داشت: نباید در داخل کشور با ایجاد مرز بندی وحدت و هماهنگی بین مردم و نظام خدشه دارشود لذا ایجاد یاس و ناامیدی در افکار عمومی هیچ گاه به نفع جامعه نبوده و نخواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه