اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان:

مشاغل خانگی نیازمند برندسازی و بسته بندی مناسب است/ مشاغل خانگی باجدیت تمام دنبال شود

مشاغل خانگی نیازمند برندسازی و بسته بندی مناسب است/ مشاغل خانگی باجدیت تمام دنبال شود
فرماندار شهرستان زنجان گفت: یکی از مشکلات در مشاغل خانگی در بخش صنایع تبدیلی و تولیدی عدم برند سازی و نبود بسته بندی مناسب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،رضا عسگری امروز در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان با بیان اینکه امروزه در جامعه ما هیچ چیزی مهم تر از اشتغال نیست، اظهار کرد:اشتغال به یک طبقه یا قشر خاصی مربوط نیست و همه آحاد جامعه به ویژه قشر تحصیل کرده نیازمند کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه هیچ اولویتی بالا تر از ایجاد اشتغال برای نظام نیست، ابراز کرد: امروزه در حوزه عمرانی اقدامات و کارهای بزرگی انجام شده ولی مشکل بیکاری و اشتغال تاثیرات خود را در این حوزه نیز گذاشته است.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه امروزه در هر خانه ای چندین جوان بیکار وجود دارد که در آسیب های اجتماعی تاثیرات خود را نشان داده است، عنوان کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای اشتغال زایی امکانات خوبی را فراهم کرده اند و باید در این راستا به صورت جدی ورود کرد.

,

عسگری با اشاره به اینکه مشاغل خانگی باجدیت تمام دنبال شود، افزود: در هر ماه یک جلسه از کار گروه کمیته اشتغال به بحث مشاغل خانگی اختصاص داده می شود.

,

وی با بیان اینکه در راستای مشاغل و توسعه روستایی اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت شوراها ، دهیارها ، تشکل های اقتصادی و تعاونیهای روستایی در راستای مشاغل روستایی و توسعه روستا استفاده کرد.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در محیط های روستایی ظرفیت خوبی برای توسعه وجود دارد، ادامه داد: در محیط های روستایی ظرفیت های بالایی برای توسعه وجود دارد.

,

عسگری با بیان اینکه یکی از مشکلات در مشاغل خانگی ، بخش صنایع تبدیلی و تولیدی عدم برند سازی و نبود بسته بندی مناسب است، اضافه کرد: تعاون روستایی استان زنجان یک حرکت خوبی را انجام داده و یک برند اختصاصی برای محصولات تولیدی بخش کشاورزی به ثبت رسانده است و باید از این ظرفیت حداکثر بهره را ببریم .

,

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی و مواد غذایی امروزه در دنیا کسی میتواند رقابت کند که محصولی باکیفیت و کمترین عوارض و سموم شیمایی را داشته باشد، تاکید کرد: تولید کنندگان در بخش کشاورزی آموزش های لازم را سپری کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت بالا را تولید کنند.

,

فرماندارشهرستان زنجان با بیان اینکه در حوزه بیمه اجتماعی روستائیان گامهای مهمی برداشته شده است، گفت: مردم با تسهیلاتی که دولت برای آینده آنها فراهم کرده است به درستی آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه