اخبار داغ

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

آغاز به کار جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی در نیشابور

آغاز به کار جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی در نیشابور
آیین افتتاحیه جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در شهرستان نیشابور کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، آیین افتتاحیه جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی با حضورمسئولین و هنرمند تئاتر استان در گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور وادای احترام به مقام شامخ شهدا کار خود را آغازکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

علی روحی، دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: خرسندیم که در راستای بیعت با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای والامقام در بیعتی دوباره با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، هنرمندان جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور حضور یافتند تا این جشنواره با ادای احترام به مقام شامخ شهدا کار خود را آغاز کند.

, عطارنیوز,

 

,

وی در خصوص آثار ارسالی به این جشنواره بیان کرد: 85 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 45 اثر مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت 9 تئاتر صحنه ای و هشت تئاتر خیابانی در این جشنواره حضوردارد که در تالارهای نیشابور اجرا خواهند شد که همزمان با داوری آثار، مردم نیز برای دیدن آثار حضور می یابند.

,

 

,

روحی در خصوص نمایش های اجرا شده در این جشنواره، گفت: در بخش صحنه ای نمایش های جایی دیگر(نیشابور)به کارگردانی سجاد صاحبی و حامد صادقی، نمایش جزامیان (قوچان) به کارگردانی میترابابایی، یک+سه (نیشابور) به کارگردانی احسان اتابکی در فرهنگسرای وکیلی نیشابور اجرا خواهد شد و نمایش های باکره ها(درگز ) به کارگردانی رضاصفائیان، نمایش هشت قدم به بهشت (تربت حیدریه) به کارگردانی محسن هاشمی، نمایش حالا وقتشه(کاشمر) به کارگردانی میترامحمدیان در تالار ادیب نیشابور اجرا خواهند داشت.

,

 

,

وی ادامه داد: نمایش های پچ پچ پشت خط نبرد(تربت جام) به کارگردانی امیرحسین نعمتی، نمایش قدمگاه(مشهد) به کارگردانی مهدی سیم ریز و محبوبه پاداش و نمایش چمدان(مشهد) به کارگردانی محمود فلاحی در سالن تربیت نیشابور به روی صحنه می روند.

,

 

,

رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان خراسان رضوی یادآورشد: در بخش خیابانی نمایش های چاه (قوچان) به کارگردانی حمید عابدی، نمایش هم رزم (فریمان) به کارگردانی حسین مهراکام و رضاحقیقی، نمایش معرکه در معرکه(مشهد) به کارگردانی جواد غفور منش در فضای باز فرهنگسرای وکیلی نیشابور، نمایش نقل عشق (سبزوار) به کارگردانی سیداحمدموسوی، نمایش آب، خشاب، آتش(مشهد) به کارگردانی رضا بیابانی، نمایش تلنگر(تربت جام) به کارگردانی علی رضا اصل درفضای باز تالار  ادیب نیشابور و نمایش مین های خنثی شده (قوچان) به کارگردانی مسعود رشیدی و نمایش حراج (قوچان) به کارگردانی عباس کاظمیان در فضای بازسالن تربیت نیشابور اجرا خواهند کرد.

,

 

,

وی عنوان کرد: داوران جشنواره تئاتر استانی بسیج مساجد خراسان رضوی را رضا صابری، حمید کریمی و محمد حسن زاده عهده دار خواهند بود.

,

 

,

دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی از یکم الی سوم بهمن96 در شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد و آیین اختتامیه جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد خراسان رضوی نیز سوم بهمن 96 ساعت 9 صبح در پردیس سینمایی شهر فیروزه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه