اخبار داغ

25 شکارچی متخلف در شهرستان پارس آباد دستگیر شدند

25 شکارچی متخلف در شهرستان پارس آباد دستگیر شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با انجام ماموریت های گشت و کنترل شبانه روزی در یک ماه گذشته تعداد 25 شکارچی و صیاد غیر مجاز را دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هاشم میرزانژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در گفتگو با آران مغان اظهار داشت: ماموران اجرایی این اداره با انجام ماموریت های گشت و کنترل شبانه روزی در یک ماه گذشته تعداد 25 نفر شکارچی و صیاد غیر مجاز را که مبادرت به شکار گونه های حفاظت شده و در معرض خطر انقراض می کردند، دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ا , آران مغان,

وی از پیشگیری بیش از 100 مورد وقوع شکار توسط یگان حفاظت این شهرستان خبر داد و گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در یک ماه گذشته بیش از 400 متر تله ی دامی کار گذاشته شده برای پرندگان حفاظت شده را کشف و معدوم سازی کرده است.

,

 میرزانژاد با بیان اینکه شکارچیان غیرمجاز با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: در همین مدت 15 قبضه اسلحه شکاری مجاز، یک قبضه اسلحه قاچاق 5 تیر، 8 قطعه لاشه پرنده حفاظت شده زنگوله بال، 5 قطعه لاشه دراج، 69 قطعه لاشه پرنده فاخته و 3 سر خرگوش از متخلفان کشف و ضبط شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می شود هرگونه تخلف شکار و صید غیر مجاز را با شماره تلفن 32721141 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع داده تا با شکارچیان متخلف برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه