اخبار داغ

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار:

مسئولان جهاد کشاورزی جلوی واردات گوشت را بگیرند

مسئولان جهاد کشاورزی جلوی واردات گوشت را بگیرند
مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار گفت: باید جلوی واردات بی رویه و بی ضابطه گوشت قرمز گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا یوردخانی مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار در گفتگو با خبرنگار گرمسار آنلاین گفت: در فصل زمستان سال گذشته به دلیل کمبود بره پرواری گوشت قرمز با افزایش قیمت مواجه شد و در این بخش کاهش عرضه نیز در بازار مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسار آنلاین,

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار در ادامه افزود: در سال جاری بنا بر توصیه برخی از مسئولان و حمایت از تولید داخلی و افزایش  نیافتن دوباره قیمت گوشت دام سبک عشایر بسیاری از نقاط  کشور و به خصوص استان سمنان و شهرستان گرمسار اقدام به کشتار گوسفندان کردند.

,

یوردخانی به انباشت دام های پروار عشایر و دامداران در این برهه از زمان خبرداد و اظهار کرد: تعدادی از افراد در کشور بدون هیچ قانون و دخالت در تولید داخلی اقدام به گرفتن مجوز برای واردات گوشت دام سبک از خارج کردند که این امر باعث کاهش چشمگیر قیمت گوشت قرمز شده است.

,

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار از نابودی دامداران و عشایر نسبت به این واردات بدون منطق خبرداد و گفت: به دلیل واردات، بسیاری از گوسفندان پروار شده عشایر و دامداران زحمت کش انباشت شده اند و خسارت جبران ناپذیری به آنها وارد شده که این امر باعث نابودی عشایر و دامداران استان سمنان خواهد شد.

,

وی در ادامه ضمن توصیه به مدیران جهاد کشاورزی در مورد توقف این واردات در برهه ای  از زمان افزود: مسئولان تا فروش بره های پروار دامداران و عشایر که آماده کشتار هستند این واردات را متوقف کنند تا عشایر بتوانند دام های سبک خود وارد بازار کنند.

,

یوردخانی در ادامه تاکید کرد: اگر این واردات در این بخش متوقف نشود بسیاری از دامداران و عشایر شغل خود را از دست می دهند.

,

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری گرمسار در ادامه واردات را یک گزینه برای  تثبیت بازار گوشت برشمرد و گفت: نباید واردات باعث نابودی دامداران و عشایری که در آمد فصلی دارند، شود.

,

وی در ادامه گفت: عده ای از افراد سودجو از موقعیت پیش آمده سوء استفاده می کنند اما زحمات این قشر زحمت کش کشور یعنی عشایر به یغما رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه