اخبار داغ

کارگر شهرداری سنندج کیف حاوی اسناد و چندین فقره چک حامل را به صاحبش بازگرداند

کارگر شهرداری سنندج کیف حاوی اسناد و چندین فقره چک حامل را به صاحبش بازگرداند
یدالله ناصری کارگر واحد فضای سبز شهرداری منطقه سه در حین خدمت کیف حاوی مدارک اسناد باارزشی نظیر چند فقره چک حامل ، سند منزل مسکونی ،کارت عابر بانک ،گذرنامه ،شناسنامه و کارت مالی را پیدا کرد و به صاحب اش بازگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، کارگر خدوم و زحمتکش واحد فضای سبز شهرداری منطقه سه کیف حاوی مدارک و اسناد مهم را به صاحب اش بازگرداند.
یدالله ناصری کارگر خدماتی  واحد فضای سبز شهرداری منطقه سه در حین خدمت در داخل پارک یک کیف حاوی مدارک و اسناد مهمی را پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,
,

 

,


در داخل این کیف مدارکی نظیر چندین فقره چک حامل ، چند عدد کارت عابر بانک ، گذرنامه ، سند منزل مسکونی ،شناسنامه و کارت ملی بود.
این کارگر خدوم وامانت دار با  پیگیری  فراوان توانست صاحب این کیف را پیداکرده و امروز در حضور شهردار سنندج این کیف را به صاحب اش بازگرداند.

,
,
,

, ,


شهردار سنندج از اقدام خداپسندانه این کارگر خدویم و زحمتکش شهرداری تقدیر و تشکر نمود و گفت : شاخص‌های همچون نظم،صداقت ،امانت‌داری ،خدمت صادقانه و تکریم شهروندان از مهم‌ترین خصایص بارز کارکنان وگارگران نمونه است.

,
,

 

,


مهندس صیدی بیان کرد : از اینکه کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری با ارائه خدمات صادقانه موجبات رضایتمندی  شهروندان را فراهم می‌نمایند جای بسی خوشحالی است و اقدام صادقانه این همکار در بازگرداندن کیف حای اسناد و مدارک مالی به یکی از شهروندان نشان از امانت‌داری و قابل‌اعتماد بودن نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری است.

,
,

 

,


وی گفت : شاید این همکار خدوم و زحمتکش  شهرداری دارای مشکلات مالی باشند اما هیچ‌گاه در دچار و سه و سه نشده و با اقدام قابل‌تحسین خود باعث سربلندی نام شهرداری و همچنین باعث شد که این شهروند هم دچار گرفتاری و دردسر نشود.

,
,

 

,


در پایان شهردار سنندج به‌پاس صداقت وامانت داری  از این همکار نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدایا از وی تقدیر به عمل آورد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه