اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

اولین اتاق تاریخ طبیعی مدارس کشور در شاهرود راه اندازی شد

اولین اتاق تاریخ طبیعی مدارس کشور در شاهرود راه اندازی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: اولین اتاق تاریخ طبیعی مدارس کشور که نمونه ای کوچک از یک موزه طبیعی است در دبستان پسرانه میثاق شاهرود راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار، حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در آیین افتتاح اتاق تاریخ طبیعی دبستان میثاق در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اتاق که مانند موزه طبیعی کوچکی است با هدف افزایش کمک به آموزش بهتر و افزایش اطلاعات دانش آموزان درباره انواع گیاهان و جانوران با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شاهرود راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی با اشاره به ایجاد اتاق تاریخ طبیعی در سایر مدارس شاهرود اظهار کرد: دانش آموزان در این موزه تاریخ طبیعی کوچک ضمن آشنایی با گیاهان و جانوران موجود در طبیعت با نقش انسان در محیط زیست و مسائل زیست محیطی آشنا می شوند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به انواع گونه های گیاهی و جانوری موجود در اتاق تاریخ طبیعی مدرسه میثاق  افزود: در این موزه طبیعی کوچک 15 تاکسی درمی از پرندگان وحشی و حیوانات شکاری، و مجموعه ای از حشرات، خزندگان، کانی ها و سنگ ها برای دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.

,

باباخانی ارزش اشیایی که در این موزه برای دانش آموزان گردآوری شده است را بیش از 50 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: بخشی از اشیای این موزه توسط دوستداران طبیعت و حیات وحش شاهرود و بخش دیگری از آن هم توسط اداره حفاظت محیط زیست اهدا شده است.

,

وی یادآور شد: انشاءالله تا اوایل سال تحصیلی آینده اتاق تاریخ طبیعی دبستان پسرانه میثاق با گونه های گیاهی و جانوری مختص به شهرستان شاهرود تکمیل خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه