اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف دو تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیس اصفهان/ ۱۲۰ باند عمده مواد مخدر در سال جاری متلاشی‌ شد

کشف دو تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیس اصفهان/ ۱۲۰ باند عمده مواد مخدر در سال جاری متلاشی‌ شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف دو تن انواع مواد مخدر در سلسله عملیات‌های اخیر پلیس استان اصفهان، خبر داد و گفت: ۵۰۰ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در این عملیات ها، شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل اصحاب رسانه ارتقاء احساس امنیت را در جامعه را شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی استان اصفهان بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی در جامعه را مواد مخدر عنوان کرد و گفت: این آسیب اجتماعی دغدغه همگانی را به دنبال داشته و نگرانی‌هایی را در حوزه فضای اجتماعی جامعه ایجاد کرده است.

,

کشف دو تن انواع مواد مخدر در سلسله عملیات‌های اخیر پلیس استان اصفهان

, کشف دو تن انواع مواد مخدر در سلسله عملیات‌های اخیر پلیس استان اصفهان, کشف دو تن انواع مواد مخدر در سلسله عملیات‌های اخیر پلیس استان اصفهان,

وی با اشاره به لزوم برخورد جدی با این بلیه شوم، خاطرنشان کرد: با اقدامات بسیار دقیق، فنی، علمی، پلیسی و بررسی‌های میدانی انجام‌شده اشراف بسیار خوبی در این حوزه به‌دست‌آمده است به‌گونه‌ای که در سلسله عملیات‌هایی که به تازگی انجام‌شده حدود دو تن انواع مواد مخدر کشف، هفت باند متلاشی و 211 معتاد دستگی شدند.

,

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در این عملیات‌ها 500 خرده‌فروش و معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی و پس از دستگیری در اختیار مقام‌های قضایی قرار گرفتند، اظهار کرد: تهیه‌کننده، تولیدکننده، عرضه‌کننده و مصرف‌کننده چرخه جرم در عرصه مواد مخدر را تشکیل می‌دهد که باید به‌صورت همزمان موردتهاجم و حمله قرار بگیرند.

,

متلاش شدن 120 باند عمده مواد مخدر از ابتدای سال در استان اصفهان

, متلاش شدن 120 باند عمده مواد مخدر از ابتدای سال در استان اصفهان, متلاش شدن 120 باند عمده مواد مخدر از ابتدای سال در استان اصفهان,

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف 25 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون توسط نیروی انتظامی استان خبر داد و افزود: تا این لحظه 120 باند عمده مواد مخدر شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است که نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد را در برخورد با باندهای مواد مخدر نشان می‌دهد.

,

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و 200 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در سال جاری تاکنون توسط انتظامی استان طراحی و عملیاتی شده که نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

,

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه برای جلوگیری از تحرک قاچاقچیان توقیف خودروهای آن‌ها در دستور کار قرارگرفته است، گفت: 700 خودرو حامل مواد مخدر وابسته به باندهای مافیا در مدت ابتدای سال تاکنون توقیف‌شده که 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

,

تشکیل 16 هزار پرونده در موضوع مواد مخدر

, تشکیل 16 هزار پرونده در موضوع مواد مخدر, تشکیل 16 هزار پرونده در موضوع مواد مخدر,

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: 16 هزار پرونده در موضوع مواد مخدر تشکیل‌شده است.

,

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی یک بخش از چرخه مبارزه با آسیب اجتماعی مواد مخدر است اما نباید مبحث پیشگیری را در این زمینه فراموش کنیم تا خدای‌ناکرده جوانان ما در این دام نیفتند، بخش درمان نیز بخشی دیگر از این چرخه است که می‌تواند کمک‌کننده باشد، البته سایر دستگاه‌های مربوطه نیز فعال هستند.

,

سردار معصوم بیگی با اشاره به نقش بی‌بدیل خانواده‌ها در پیشگیری از این آسیب، تصریح کرد: پدران و مادران نزدیک‌ترین فرد به فرزندان هستند لذا باید با مراقبت و حساسیت رفتار فرزندان خود را تحت نظر داشته باشند، چراکه مراقبت دلسوزانه و هوشمندانه والدین و بزرگ‌ترها در این زمینه تأثیرگذار بوده است.

,

تاثیر مواد مخدر در وقوع سایر آسیب ها

, تاثیر مواد مخدر در وقوع سایر آسیب ها, تاثیر مواد مخدر در وقوع سایر آسیب ها,

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مواد مخدر در وقوع سایر آسیب‌ها تأثیرگذار است، گفت: اگر به آمار قتل‌ها نظاره کنیم می‌بینیم بخشی از آن مرتبط با مواد مخدر هست و یا تعداد زیادی از زندانیان از فعالان در حوزه مواد مخدر هستند، یا آسیب طلاق بخشی از آن در گرو مواد مخدر است، نابسامانی‌ها هم که نگاه می‌کنیم ردپایی از بحث مواد مخدر در آن است.

,

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های پلیس فتا رصد، کنترل و اشراف بر عرصه‌های معرفی مواد مخدر یا توزیع مواد مخدری در فضای مجازی است که اشرافیت بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

,

به گفته وی، تمرکزهای ویژه‌ای در این حوزه وجود دارد و یک خط مستقیم بین عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر با پلیس فتا در استان ایجادشده است و پس از رصد گزارش موارد به پلیس مبارزه با مواد مخدر داده می‌شود.

,

لزوم تلاش همگانی برای مبارزه با مواد مخدر در عرصه حقیقی و فضای مجازی

, لزوم تلاش همگانی برای مبارزه با مواد مخدر در عرصه حقیقی و فضای مجازی, لزوم تلاش همگانی برای مبارزه با مواد مخدر در عرصه حقیقی و فضای مجازی,

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه باید تلاش همگانی برای مبارزه با مواد مخدر در عرصه حقیقی و فضای مجازی انجام شود،‌ اظهار کرد: خانواده‌ها، آموزش‌وپرورش و سایر نهادها نیز در کنار پلیس، باید فعالیت خود را انجام دهند؛ ضمن اینکه فرماندهی انتظامی استان در موضوع آموزش همگانی نیز ورود داشته و در حال انجام است.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تهیه اطلس کانون‌های جرم مواد مخدر خبر و توضیح داد: تمامی کانون‌های جرم مواد مخدر در سطح استان در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری‌شده است، البته ‌استقرار پلیس در هر نقطه شدنی نیست ولی اشراف به‌صورت پنهان و آشکار بر مناطق وجود دارد.

,

مواد مخدر صنعتی در استان اصفهان خیلی موضوعیت ندارد

, مواد مخدر صنعتی در استان اصفهان خیلی موضوعیت ندارد, مواد مخدر صنعتی در استان اصفهان خیلی موضوعیت ندارد,

وی با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی در استان اصفهان خیلی موضوعیت ندارد، گفت: آشپزخانه‌هایی در استان اصفهان در این زمینه فعال نیستند شاید بسیار جزئی فعالیتی داشته باشند، ولی با وجود اشراف بسیار قوی اجازه تولید مواد مخدر داده نمی‌شود.

,

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه عمده مواد مخدر مکشوفه در سال جاری مواد سنتی و تریاک است، اظهار کرد: عمده مبدأ بارگیری این موادها در استان‌های شرقی و جنوبی کشور بوده است و در کشفیات دو تنی که اخیراً در عملیات‌های انجام گرفته بود همه از استان‌های شرقی و جنوبی کشور بارگیری شده بودند و مقصد آن‌ها بیشتر تهران بود و بخشی از آن برای ‌اصفهان و شمال کشور در نظر گرفته شده بود.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با تأکید اینکه مناطق آلوده فقط دارای آسیب بحث مواد مخدر نیست،‌ گفت: باید در زمینه فرهنگ‌سازی، اشتغال و تصحیح رفتارهای اجتماعی و سبک زندگی هم کار صورت گیرد.

,

لزوم تجهیز ایستگاه‌های بازرسی نیروی انتظامی

, لزوم تجهیز ایستگاه‌های بازرسی نیروی انتظامی, لزوم تجهیز ایستگاه‌های بازرسی نیروی انتظامی,

وی با اشاره به لزوم تجهیز ایستگاه‌های بازرسی نیروی انتظامی، اظهار کرد: این ایستگاه‌ها را ازلحاظ فنی، اپتیک و نیرویی ارتقا دهیم که بیش از گذشته جلوی قاچاق کالا و مواد مخدر جلوگیری شود.

,

اشراف دقیق امکان کشف را افزایش می‌دهد

, اشراف دقیق امکان کشف را افزایش می‌دهد, اشراف دقیق امکان کشف را افزایش می‌دهد,

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه عمده کشفیات ما به‌صورت کار اطلاعاتی است، گفت: اشراف دقیق امکان کشف را افزایش می‌دهد تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد تلاش برای عرصه نیز وجود دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه